Swap meet...20/2

Idag har jag varit med Linda hela dagen, kul kul. Vi åkte till Swap meet där de verklige har ALLT. Det är som en superstor marknad, fanns allt från den minsta lilla klipps som håller ihop bh band till husbilar, dörrar mm. Helt sinnes. Jag och Linda köpte oss iaf var sin hatt och lösögonfransar. Billigt! De gillar vi, men nu när jag provar hatten hemma tycker jag att det verkar vara lite stor. Men det blir säkert bra att ha till stranden och när man åkre på någon lyxlig båt i framtiden :) haha. Linda köpte även ett par jeans, fyndade gjorde hon kan man då säga. Snygga var de och de satt som ett smäck på henne.



Och efter Jeans köpet hann vi inte för då ringer hennes värdmamma och berättar att barnet är på väg. Ni måste komma hem. Haha, okej det fanns ju inte så mycket att göra. Kanske inte berättat det men värdmamman i Lindas familj som hon bor hos, var gravid. Så idag föddes det en liten Maja. Grattis till dem!

Så vi gjorde inte så mcyket mer idag, vi satt barnvakt åt Kajsa och väntade på nyheter om den nya bäbisen. Och sedan så kom Lindas värdpappas syster dit med hennes barn. Och jag säger då det, vilka tjejer. De var 17 och 20 och såg ut att vara minst 28 båda två, perfekta. Fast lite för mycket sink hade de allt. De kom för att hälsa på och de var enligt mig verkligen redo för fest men ne de var deras naturliga lock... Men de skulle iaf ha en smink och hår kurs för mig och Linda..det ni!

Och när de åkt så kikade vi på Extreme home makeover fast vi pratade mest om allt. Kul och tiden bara rann iväg så nu sitter jag här i min säng och ska snart sova. Hoppas på en sovmorgon imon, men det får vi väl se. Ska också på au pair möte imorgon, alla hjärtansdag tema. Så ska vara klädd i rosa, rött eller vitt,. Får se hur det går.

Kul att ni bryr er om hur jag har det, eller hur ska jag kunna veta? Ni kommernterar ju inte...

Puss


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

dra inte alla över en kam jag kommenterar ju.

Ja imorgon är det sovmorgon, och inte kl 7 som jag typ alltid vaknar. fina hatt:) jag gillar den, Skulle vara kul om vi kunde prata snart. puss

2010-02-21 @ 18:50:58
Postat av: mamma

Klart att vi bryr oss om hur du har det, läsa bloggen har prio ett i min värld.

Här hemma har vintern kommit för att stanna 24 grader kallt idag och ännu mer snö har vi fått men jag vi ha vår NU!

Massor med kramar

2010-02-22 @ 07:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0