Tog nästan kol på mig...17/2

Idag på boot campen löpte vi helatiden och körde intervaller. Helt slut blev jag och jag som inte känner mig så där hundra. Vi körde pier run, då vi springer mellan två pirer i sanden.  Helt galet jobbigt, och eftersom jag spinger mycket snabbare än de andra så måste jag vända och springa ikapp den sista. Och den sista har ju typ hunnit halvsväg så jag får springa en bra bit. Och efter det var det ju inte slut, då körde vi intervaller som bara den, ojoj. När han sa åt mig att köra en till så satte jag mig ner. haha... Men som sgat jag känner mig inte helt hundra än, spec på morgonen.

Annars idag så har flickorna Andersson varit jättesnälla.. Mina sockertoppar, fick en puss av Ella och det är hon verkligen snål med så det var kul. Vi gick till bibloteket och där träffade vi pojkvännen Will, så efter storytime möttes vi upp i parken och lekte. Och jag säger då det, både Ella och Tessa är jättekära i Will. Så himla kul att se de typ bråka om honom.

Efterlunch kom Sofia och c.o hit på playdate, trevligt som vanligt. De leker så bra ihop nu för tiden, himla kul att se. Och under vår playdate går tiden så himla snabbt, galet snabbt. Så när de åkt hem stannade vi ute och lekte en sväng med grannen tills pappa C kom hem. Då kom Linda och hämta mig så drog vi ut och sprang 30 min. Jaa, jag vet klagade i början att jag var så trött men jag ville ut och röra på mig lite extra innan vi åt köttbullar. Mums!

Och nu sitter jag här trött och seg som vet ej vad. Ska faktiskt sätta alarm och lägga mig. Ska på yoga imorgon, tror jag.. Vi får se hur jag mår imorgon.  

Puss  


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Va bra att du har kommit igån´ng med träningen:) Skönt å höra. jag ska ut och springa en sv'äng här i vinterlandet. usch. <3

2010-02-18 @ 08:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0