Juice Conture nappar...31/1

Känner mig överkörd av ett tåg, har typ ont i benen (sprungit för mycket i butiker i flippflopp = inte så bra), trött verkligen supertrött.. Längtar sååå tills jag ska sova. Kommer sova så himla bra. Och ett problem jag har eller en fundering är om jag ska köra bootcampen. Asså, jag vill jättegärna göra det men jag är fortfarande grön/gulsnorig. Haha, förlåt att jag tar upp det men kan inte hjälpa det. Ska jag åka dit då? Asså om jag är grönsnorig? Vet ju egentligen själv att man inte ska det men börjar bli riktigt uttråkad av detta snytande och att jag inte kan röra på mig! Blää för förkylningar!

Lördagen började med en fuksot på Zinc, självklar.. Dit kom också Linda och  gav oss (sofia och jag) sällskap, trevligt. Och som vanligt hon gillade zinc för vem gör inte det.

   
Linda och Sofia (te-påsen in action) sen min äggtallrik som blev fel, men det gick ner ändå.

Men annars så har jag haft en bra helg, Förljt med Linda när hon shoppat en massor. Så himla kul. Fast jag tittade ju bara på, iaf till vi gick in på old navy.. Där kunde jag bara inte säga nej till ett par mörkblå mjukisbyxor som var superbilliga och sen var det även 30 % på det. Jag är också i ett stortbehov av ett par mysbyxor. Och när det ändå var rea så köpte jag en vit långärmd tröjja, också billigt. Old Navy är farligt kan ja lova.. Billiga och bra baskläder, de gillar vi.

Vi sprang även in på Victoria Seacret en snabbis och serröst där inne skulle man minst vilja ha halva butiken, så mycket fint. Så när vi var klara där så sa jag och Linda Hejdå till Sofia som dissade oss för att åka och boka hotell till Las vegas. Så hennes frånvaro var Definitivt godkänd. För jag, Sofia och en annan tjej som heter marli (tror att det stavas så) ska åka till VEGAS den första helgen i MARS. För då är jag och Sofia 21!! Gud va kul vi ska ha, nu fattas det bara några fina klänningar. (Hotelet är bokat; Strippen check!)

Sen så åkte vi hem till våra trakter, Fashion island, där Linda skulle köpa en Juice Conture jacka. En ljusråsa fick de bli och den var jättefin.. Där inne hittade vi även nappar som vi ska köpa någon gång framöver. Fatta va pimp bäbisarna blir i Juice-nappar, COOLT.  Lite för tjejigt för Nelson (min systers barn).

Så ni anar inte hur mcyket affärer vi hann springa in i, galet men med våra trötta ben åkte vi hem till Linda och satt barnvakt åt lilla Kajsa. Hon är så söt så.. Och när hon sov så satt vi och övade på körkortsteori, kuligt! haha.. Vi tar verkligen lördagskvällanrna serriöst, haha. Så ska faktiskt boka tid till det nu! Bra att jag kom ihåg det.


Samma test får man när man gör själva uppskrivningen. Galet.

Söndagen då, jag sov ju hemma hos Linda så missade min skypedate med Linnea:( Trök.. Men det kommer flera gånger. Det ska vi nog se till. När linda och jag vaknade så stack vi till Fashion Island och kikade lite, jag kom ju därifrån med en jättesöt kjol från Forever 21. När vi tröttnat på parfymer och andra prylar vi kikat på så åkte vi till vårt ÄLSKADE target, och där inne fasnade vi vid vykorten. Ååå, finns då himla mycket fina här asså. Därefter så hände det inte så mcyket, jag åkte hem och tvättade/diskade...you name it. Och nu sitter jag här mätt på kycklingkorv med mango i. Den är jättegod, LÖVAR. Har även på mig mina nya mjukisar, så sköna.

Kom inte ihåg om det var något sånt där kul man bara skulle komma ihåg att skriva här. Min hjärna funkar inte riktigt så bra men den ska då snart få sova :)



Visst är den söt? Nu vill jag ha sommar och bruna ben. Och solbrillorna på.. De är livet de..Just de, mina favorti-brillor tappade jag i golvet igår så de sprack. Måste limmas, köpte de för 4 år sedan och jag bara älskar dem. Kommer aldrig hitta ett par likadana. Buu.

Imorgon fyller även hannahpanna Johansson år, 21 år blir hon. Grattis grattis! Och den min granne Matthias den 2 feb, Grattis.

Natti, puss




Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken jätte snygg kjol, (kanske passar den en mamma oxå?)

Sommar och bruna ben känns väldigt långt borta

20 grader kallt igår och massor med snö har verkligen tröttnat på vintern tror jag skiter i det här och kommer över till dej. Känner du nån som behöver aupair mormor?

Massor med kramar

2010-02-01 @ 08:16:30
Postat av: Matilda

Gud vilken fin kjol! :) Jag tycker inte att du ska bootcampa Malin, det vet du.. Annars kanske du blir sjuk igen! Du kan ju gå en sväng :) Hoppas du slipper snoret snart! Puss & kram!

2010-02-01 @ 13:44:43
Postat av: jennie

jag längtar jätte mycket till det bli så pass varmt att men kan gå i flippflopp här hemma. XD

2010-02-01 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0