HaschBrownies...13/2

Självklart när det är lördag morgon och man är ledig hela dagnen så kan jag bara inte sova. Galet men och andra sidan så hinner jag få mycket gjort. Hann faktiskt med att tvätta, hämta medecin, slappa innan det var dags för att åka iväg till kalaset.

På kalaset hände det inte så mycket för min del, satt mest och åt chips med Sofia och pratade en massa skit. Som vanligt med andra ord, fast denna gång kom vi också in på haschbrownies. Som ni vet hasch är nästan lagligt i detta land asså de vill väl försöka få det de. Eftersom vi inte hade några större planer så kunde ju vi ha bakat det och haft lite kul men vi hade ju inte huvudindigriensen, hasch :D haha. Så det gick ju inte och det var också aldees för kompilcerat. Man måste veta portionstorlekar osv, to complicated. Så vi har ist köpt cupcakes som vi kan fira alla hjärtans dag med. Mycket bättre fast någon gång måste man ju prova på det andra :D haha

Haha, joo på kalaset när barnen slog sönder pinatan (det är som en figur fyld med godis) och den tillslut gick sönde dök barnen som hökar på godiset. Haha, så kul att se vad små barn kan göra för lite godis. Haha. och stackars Moa då, födelsedagsbarnen fick typ bara 3 godisar:)

Efter kalaset så drog jag och Sofia till vårt älskade Target.. Jag skulle inte köpa något där men det blev en sminkväska, lite choklad (dumveckan på gång lixom) och ett bäbisplagg. Kunde inte låta bli, det stod "grandma loves me" på den var så söt så var bara tuvungen. Och detta var första gången jag köpte något till en bäbis osm inte existerar. Joo Nelson finns också men han börjar ju bli en stor kille så det fanns inte hans storlek. Tycker jag varit duktigt faktiskt, finns näligen så mycket fint. Var en gång nära att köpa ett par bäbisksor:) haha.

Nää nu ska vi festa till det som vanligt på lördagkvällen med en film. Och äta våra cupcakes. :)





Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att du får en riktigt bra Alla Hjärtans Dag

Vi ska väl åka till Fredrik och fika, hoppas vi får tårta Han fyller ju 25år helt mystiskt hur de nu kunde gå så fort.

Massor med jättestora kramar till dej vännen.



2010-02-14 @ 09:04:10
Postat av: Lillasyster

Kan säga att det blir ingen tårta hos fredrik:)Va mysigt ni verkar ha det du och sofia:)Det har jag och matilda det iaf:) Igår hade vi det å mysigt vi åt mat, bastade och myset hemma hos annie.

Kram<3

2010-02-14 @ 13:10:51
Postat av: jennie

Haha, det dröjer väldigt länge tills du blir mormor eller farmor?? XD Du har köpt bäbis kläder till en bäbis som inte fans, men som finns nu XD när vi va på lager 70 i insjön :P. jag och Marcus fira allahjärtansdag med bubbelbad, smördegs inbakad fläskfilé och bananas splitt XD så gott !!!

2010-02-15 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0