Törspennor...16/2

Semel dan utan semlor, hur tragist är inte det? Fast det gör väl inget egentligen, bara lite. Hade ju varit gott och så men man mår ju ändå bajs efter för då är man så mätt så man kan spy. Och som sagt att skriva blogg funkade inte igår, hel knasigt men så kan det vara ibland. 

Går dagen då, den var riktigt bra faktist. Vaknade dock lite halv seg och kunde inte gå ut fullt på Boot campen. Haha, men det behövdes ju tydligen inte. Körde situps med en kille och han var helt köttad efter och klagade över magvärken. haha, klenis. Och jag som inte äns är i närheten av toppformen, men kul var det iaf. 

Sen så när jag började så gick vi alla till Zinc, alla utom C, som jobbade. Men jag hade redan ätit frukost så jag tog bar en te och tittade på och det är ju så där halv kul på Zinc lixom.. Allt är ju bara så himla gott. Efter det så var det dags för ballet men tränaren var sjuk så det var en annan tjej där och hon hade inte riktigt koll på läget. Barnen ville mest springa runt och leka så Melissa hjälpte henne att göra några lekar. Så i stället för ballet blev det en lek-stund. Så när lekstunden var klar så gick vi hem och hade lunch sen var det sovdags för tessa. 

Under Tessas nap njöt både jag och Ella av det fina vädret. Gud det var så skönt igår, 25 grader. (samma idag) Härligt! Vi målade i solen och spelade tennis och göttade oss. Och det var väl typ allt vi hann med igår, ja just de fick också lite russin av Melissa. Mums! Och på kvällen grillade vi oxfilé, så där på en måndag :D haha. Gott var det då kan ja lova.

Idag var det nästan som vanligt, Ella hade ingen skola så vi var alla ihop. Bibloteket, parken, lunch och spanska. Full rulle, fast dagen gick ganska segt ändå, hade så ont i huvudet. Och efter lunchen när jag diskar så kommer Tessa ut orange runt hela munnen och håller en penna i haden, törspenna. HJÄLP!!?? Var har de nu ritat? Men när jag kom in i deras rum så hade de ritat på madrassen i deras säng. Okej, vad ska jag göra nu? De har nämligen gjort detta en gång förrut och gör det igen. Hmm, så jag tänker ju direkt på hotsås. Men hade jag tydligen inte behövt gjort fick jag reda på men eftersom de inte lärde sig första gången så trodde jag att detta var givet. Men och andra sidan så lär de aldrig mer rita på annat är papper.

Och kvällen spenderade jag själv framför Lost.. Så himla bra och det segaste är ju att man måste vänta en hel vecka inna jag man se nästa avsnitt. Blää för det. Och strax ska jag iväg till College och ha yoga, kul kul.



Ungeför en veckas förbrukning av russin  :) haha.. eller?



Mina checkar, tror aldrig att jag kommer att behöva använda dem... Slöseri av träd.



En av de finaste flickorna jag känner.

Hörs imorgon ni, Puss


Kommentarer
Postat av: jennie

Jag käkade två semlor igår jag XP en med mandelmassa och en med vaniljsås. XD det var super gott XP.

2010-02-17 @ 12:37:51
Postat av: Malle

Oj, skaaapligt russinpaket du! :D

2010-02-17 @ 22:10:37
Postat av: Lillasyster

Jag åt heller ingen seml men det ska det nog bli förr eller senare. Skönt med sol.

Nu är jag iaf hemma hos mor och far. skönt kommer det bli hoppas jag, PUSS

2010-02-17 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0