Dagtid 9 - 12?? Vilket pucko 1/2

Kiss me är låten som susar ut ur mina högtalare just nu. Himla mysig låt, tänker på min favorit film då "How to lose a guy in 10 days". Har suttit vid datior sen jag slutade jobbet idag, funny me. Har inte haft någon ork till något. Så då fördrev jag tiden här med att spela lite majong och nu är det kört för kan inte sluta. Låg i sängen igår och körde det till strax efter 11, haha. Fast jag varvade med Kungen och där kan man ju inte annat säga att jag är grym. Sen har jag även kollar lediga jobb på Arbetsförmedlingen för skoj skull lixom för skulle jag åka hem i Augusti så måste jag ha något att göra. Och efter som jag vill jobba på tv så kollade jag lite sådana jobb och de kräver Jornalistik utbildning, så det är bara att börja plugga. Eller om jag verkligen vill det? Finns ju en massa andra jobb där ute som jag inte har en aning om. Ekonom kanske? Det tycker jag verkar lite trökigt, jag vill jobba med människor och för mäniskor. Såg att man kan plugga till Jornalist i Australien och här i Santa Monica, kanske det ett allternativ? Ja du som sagt jag har inegn aning. Tror faktiskt inte att jag kommer ha gjort det innan 25..

Har du hemlängtan malin? Nja, men att vara förkyld i 3 veckor gör mig fruktansvärt trött på alltihopa. Då vill man eller då får man faktiskt längta hem lite. När man känner sig hängig. Och eftersom jag inte var frisk idag, HELLER, så bakade jag cookis. Ja vet superdumt men jag blir bara så less. Ni som vet, vet hur jobbigt det är att inte kunna träna fast man så gärna vill. Om jag inte är frisk på Torsdag ska jag åka till doktorn och få pencelin eller något annat bra. Varför på torsdag? Jo får lite sovmorgon då så tänkte passa på då innan jobbet.

   


Ja, just de morgon ska jag åka till Orange Cost Collage och prata med en lärare där och se om jag får vara med i hennes yoga klass utan att vara "riktigt" registrerad på skolan. Asså, jag är ju det men jag har inte ansökt till någon Klass eftersom det kostar mkt pengar. Hoppas hon, läraren vaknat på rätt sida. Ska fjäska som tusan asså, hoppas jag kan få in en fot där men vem skulle säga nej till mig? :) haha

Haha, joo min LCC föreslog mig att ta en skolkurs DAGTID på torsdgar mellan 9 och 12?? Där man får ta med sig sina barn. Men för det första jag har ingen bil när jag jobbar, jag går överrallt eftersom vi bor så centralt till allt. Och Ella går i skolan som jag måste hämta och ska.. Nää det funkar helt enkelt inte.. Hon är supertrög asså vet inte hur många gånger jag sagt tilll henne hur min situation ser ut.

Annars så gick väl jobbet bra, en himla seg dag. Båda tjejorna är sjuka typ som alltid känns det som. De har ev fått det jag hade förra veckan men det får vi väl inte hoppas.

Ska även skicka in mitt Visum till Boston imorgon så att jag får åka in och ut ur detta land. Näähäpp, nu ska jag köra ett parti Majong.



Tror att jag vill ha långt hår i Solia Californinen och kippa det kort hos Cissi på Anneli salongen i Solvabo.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hej malin.

Va tråkigt att du aldrig blir frisk.

Jag trodde du skulle stanna där i 2 år ju?!

Kakorna ser super goda ut, mycket bättre än melissas måste jag säga:)Kram

2010-02-02 @ 09:37:42
Postat av: Storasyster

Kakorna ser riktigt goda ut! Hoppas att det gå bra imorgon, håller tummarna för att hon vaknat på rätt sida. Kram

2010-02-02 @ 13:09:55
Postat av: Moster ulle

Hej Malin , finns det ingen super kur , så att du blir frisk. Jag tycker du är jätte fin i långt hår, så behåll det över sommaren du.

Kramisar från moster med femilj

2010-02-02 @ 21:33:49
Postat av: jennie

långt hår tycker jag låter bra, det är somrigt XP

2010-02-03 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0