21 år...23/2

Blev trots allt en bra dag med Svenska pankarkor och två härliga tjejer och världens bästa host mamma som kommer hem med blommor, cupcakes och en present. : ) Gulligt värre. Då blev jag glad. Fick ett SUPERBRA presentkort på Sephora. De gillar vi starkt! Och imorgon så ska Melissa och jag ut och äta middag, utan tjejorna som moromor ska vakta, för pappa C han är på jobbgrejs i Boston. Snö och kallt, men han överlever nog.

Och tyvärr hade jag skola idag på kvällen, lite små trökigt men det funkar de med. Asså fatta mig inte fel nu, jag tycker det är jättekul i skolan COLLEGE.. Men på sin födelsedag vill man ju bara bli ompysslad.

Och min kära familj hemma i Europa höll ju på att göra en himla miss, de loggar in på skype typ 2 min innan jag måste gå och jobba. Så de sjunger sången (lite hackigt, varannat ord försvann) sen så var det hej då. Kul.. Och inte har de ringt under dagen heller. Så kände mig lite ensam på dagen, men Ella och Tessa var då för söta. De har sjungit hela dagen för mig. Både oå Engelska och Svenska.

Men det gör ju inget jag fyller ju bara 21, har ju sååå många andra födelsedagar att se fram emot. : )

   

Pannkaka, jag in acton och Ella på väg hem från skolan då hon plockade blommor till mig längs vägkanten :) Sötnos.

  Så gott tyckte Tessa att det var med pannkakor. Haha, hon är då för söt.









God natt, Puss

Kommentarer
Postat av: 24:an

Maoulen :) vad söta ni är. Vilken tur att dagen blev bra ändå där borta men den kan väl inget annat bli utan snö. <3

2010-02-24 @ 08:08:37
Postat av: Malle

Haha säger detsamma , Maoulen :D Fint att hon blåser ut ljusen oxå där i slutet! Vilka härliga kids! Grattis igen :)

2010-02-24 @ 21:43:49
Postat av: noha

Jag har veckans blogg i min blogg just nu, gå in och rösta på din favorit xD http://nohaahourani.blogg.se/2010/february/veckans-blogg-rosta.html#comment

2010-02-25 @ 11:02:48
URL: http://nohaahourani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0