Tsunami varning...27/2

Vilken fredag, herregud va kul vi hade... Linda och jag. Vi dansade och levde rövare igår på ett nytt ställe där vi aldrig varit förut. Eller det är ju självklart, jag har ju nyss fyllt stora 21. ( det eviga tjatet fortsätter) Sen när vi skulle hem fick vi en jätteskum taxi. Han som körde kunde ingen Engelska och visste inte vart vi skulle, så vid första rödlyset hoppas jag och Linda ur taxin. Och ringde taxi bolaget och berättade vad han hade gjort osv. Och efter många om och men fick vi en taxi, men också denna var helt sinnes. Han körde åt fel håll och visste inget. Så då klängde jag mig fram, tog gps:en och tryckte in adressen själv. Sen sa jag "Kör dit"... Och jag lovar det var nog den längsta taxituren jag åkt. Skulle kosta 35 dollar men jag gav han bara 25 för att han var en sopa.
När vi sen kom hem (lindas hus) så gjorde vi nattmacka och göttade oss och då frågar även Linda var hennes mobil är. Ops! Vi glömde den i taxin.. KLANTIGT!!!!! Men vi får ringa på måndag och höra med dem.
Och nu ligger jag och segar min och trycker på knapparna på Lindas nya Macbook (dator för er som inte vet) Mmm, den är jättefin.. Blir lite avis faktiskt på henne. Men som tur är får jag ju låna den. Och vi ska strax eller jag tror då det dra ner till san diego och på party med Lara och C.O. Alla tjejerna ska samlas där nere och ha en massa skoj. Hoppas vi på. Men jag börjar känna mig lite stressad nu. Klockan är snart 3 här så.... Nu får hon snabba på med snackandet i telefonen och börja duscha.
En sak till då, joo medans Linda och jag ligger i sängen och grejjar med datorn så kommer Anna (lindas Hostmamma) med telefonen i högsta hugg. Det var då polisen som ringde och berättade att det är en tsunami på väg till kusten här vid Newport beach. Både lite kul och läskigt tycker ja.. Inte för att någon kommer att dö.. Den kommer ju inte så där plötsligt som Tsunamin i Thailand som vi alla känner till. Det skulle vara lite fränt att se dem så innan vi åker hem till mig så ska jag köra förbi och titta på vattnet.
Juuuust ja.. köpte ett par nay jeans idag. Ett par coola. De är också trasiga men de är tufft!
Puss

Kommentarer
Postat av: Malle

Hahaha ja du kan ju konsten att lifta ;D

2010-02-28 @ 00:12:40
Postat av: Lillasyster

haha.

ucsh att du betala ens för det där. :)

Du får visa byxorna och har du köpt din födelsedagspresent?

2010-02-28 @ 09:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0