Varm sand mellan tårna...14/2

Hallå där,

Hade ni alla en bra alla hjärtans dag? Min var great med Sofia. Vi tränade på morgonen, käkade en undebar frukost på Zinc sen så drog vi till Fashion Island. Behövde nämligen hitta något att ha på mig till Las Vegas. Och jag hittade faktsikt en svart kläning som kommer att funka bra. Så det känns skönt, så nu behöver jag bara en väska av något slag. Sen done! Men jag kom ju faktiskt inte därifrån med bara en kläning, hittade också en jättesöt på Urban Outfitters. Hade 20 % rabbat där så det var kanon.

Sen när vi var klara med det så drog vi hem och tog på oss myskläder och drog ner till Stranden och göttade oss. Och in anar inte hur underbart det var att känna den varma sanden mellan tårna igen. Myisgt som tusan. Det var faktiskt många människor på stranden idag och vissa badade men så lågt sjönk inte jag. Brr det måste ha varit lite kallt. Men i solen var det skönt, hela 25 grader idag.

Sofia och jag tänkte att vi skulle ta hopp kort nere på beachen idag men det var så himla mcyket folk så vi ville inte skämma ut oss. haha. Så vi gick hem vid halv 5 då alla nykära par kom ner med en filt och en flaska vin för att titta på solnedgången. Mysigt, nästan som på film.

Haha, joo idag när vi låg där och stekte så hör vi en sexårig killa säga; Titta där är ju sånt där som är bra för huden, brorsan" Då tänkte vi båda att hjälp vi är verkligen på det mest utseendefixerade stället och med andra ord det ska börjas i tid.

Nu på kvällen så drog jag hem till Linda för en kopp med te och lite snack, alltid lika trevligt. Och nu ska jag sova för imorgon ska jag upp före tuppen och träna.







Tyvärr har de inte städat stranden sen ovädret men det var härligt ändå.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Hej Malin.Skönt att du hade en bra alla hjärtans dag,vi var till Fredrik o fika skönt att du har varmt här-16 månda kväll i morse -25 Ha en bra dag.

2010-02-15 @ 18:51:08
URL: http://malinjelk.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Skönt med varm sand, här känns det som det aldrig kommer bli varmt. bara massa snö. Hoppas det går bra på jobbet idag,. PUSS

2010-02-15 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0