vollyfjoll...25/2

Haha, idag gick det verkligen inge bra alls på vollybollen. Ville träna lite teknik och det gjorde automatiskt att jag hamnade bland nybörjarna och när vi sen ska spela.. OMG. sorligt. men alla börjar väl där någon gång. Så lite så där halvsegt idag. Men idag kom det faktiskt fram en kille och frågade om jag var cyklist. haha, jag hade en U6 cykel tour tshirt så. Men jag sa att jag inte hade någon cyklen än, för det har jag inte. Men att när jag skaffat en så kunde vi cykla ihop. Han hade aldrig tävlat eller så men han ville så han ville ha tips och inte bara han de var en grupp på 6 pers. Kul.

Inna själva vollybollen så stod jag och kollade på College simtävling. Kul, jag höll nästan på att gråta. (Attans nu gör ja de).. Varför snälla varöfr lämndae jag cyklen hemma och vart tog simmingen vägen.. Nä. måste fixa detta. Får helt enkelt stanna två år så att jag får chansen att köra thriathlon här. För det vill jag jättegära. Och lär skaffa mig mod så att jag törrs simma i havet. Nää ska fan fråga Justin om han vill börja simma i en pool.

Annars idag så var det en ganska seg dag, kommer till det senare. Men förutom det, att jag var en sombie hela dan så hade vi superkul. Eller joo en sak var väl att jag går ju upp för en jädrans backe för att hämta Ella på skolan. Så jag och tessa går jämt upp för den och det räcker med 2 gånger i veckan. MEN idag så när vi kom hem så hade Tessa tappat sin ena sko!!??!! Nää var min första tanke och sen bara att börja gå upp igen. Hatade mig själv där ett tag att jag inte märkte att hon tappat den.. BLÄÄÄ. Men vi hade iaf tur, vi behövde bara gå upp för halva backen men ändå.. fortfarande jobbigt.

Sen i parken nu på eftermiddagen så slog sig Ella ganska hårt. Hon slog i läppen och jag säger då det. Trodde att hon skulle slå ut alla tänder. Men som tur var så satt de still. Men hennes läpp omg stor den blev. Bild på läppen kommer imorgon. (orkar inte nu, eller kanske)



Hockespelare? Tycker så synd om henne men hon är faktiskt lite söt när hon sitter så där.

Går dagen då, den var helt okej.. dock ingen playdate. Synd, gillar det och flickorna frågade efter Moa och Max. Och på kvällen var det tänkt att jag och Melissa skulle gå ut och äta middag men hon kände sig inge pigg så det blev uppskjutet till nästa vecka. Så jag städade mitt rum och hängde med linda. Och vi gick ut för att dricka en var sin öl.. Men ingen höjadere. Öl smakar verkliegn som herrtoan luktar efter folkdans i Motala. Hur kan folk tycka det är gott. Dock har jag lovat att göra mitt bästa men eftersom jag dricker så sakta (pga av smaken) så hinner ölen bli pissljummen.. Inte så gott.

Och vi hade så trevligt så, det kom också en kille fram och pratade med oss. Kille å kille 28 år.. men iaf. han var snäll och trevlig och bjöd med oss till en klubb där ungdommar håller till men det var så sunkigt så Linda och jag ville snabbt där ifårn. Plus att vi hade jeans och convers på så vi var inte så sugna på att stanna bland alla partypinglor. Så hem och sov, mycket bättre. Så därför har jag varit lite seg och tro inte att jag var onykter för de var jag inte, 2 öl. Thats it, men i helgen då blir det livat. San Diego here i come.

Puss på er, sorry för igår.



Kommentarer
Postat av: Lára

SAN DIEGO JAAAA!

2010-02-26 @ 08:16:22
URL: http://laue.blogg.se/
Postat av: 24

Stackars lilla ella.

Malin du är ju nybörjare på vollyboll s¨varför så ledsen över det? det gör ju inget:) Här har det kommit mer snö. usch! ta hand om dig!

2010-02-26 @ 08:34:48
Postat av: jennie

det var ingen dålig fläskläpp ;), håller med dig om att öl smakar bajs!! jag lär då aldrig lära mig att dricka det XD

2010-02-26 @ 10:35:10
Postat av: Malle

Ääääsch klädseln har väl aldrig varit nåt hinder? Hahaha! :D

2010-02-26 @ 17:15:34
Postat av: lillasyster

Nej just det. Luxemburg? ;)

2010-02-26 @ 17:29:45
Postat av: Malin

hahah. SANT :D MISS YOU GIRLS

2010-02-27 @ 03:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0