2010 den 1 Januari

God dag, hur vart eran kväll igår?

Vi hade det iaf jättemysigt ute på Pier 39, med en massa glada och trevliga människor. Kylan var lite jobbig tyckte ja, 10+ är ju sviniskallt här uppe. Ska bli skönt att åka hem till "värmen" men jag gillar San Francisco starkt, hit ska jag åka igen. Bortskämd? Jaa,jag vet. Men vi värmde oss med hett te och det skålade vi också in det nya året med. Tyvärr utan Sofia, hon hade så ont i magen igår så hon låg här hemma och sov hela kvällen.

Har ni gjort några nyårslöfte då? Samma gammla vanliga kanske, att detta år ska bli bättre än de andra? Starta ett nytt och hälsosamare liv? Jag ska iaf försöka av att riktigt njuta av den tiden jag har kvar här, jag måste lova mig själv att hitta på saker ist för att ligga hemma och titta på Lost nu när jag är i Kalifornien. Sen måste man ju också ha ett av de där "standard" löftena; Bli mer hälsosam för att få ner mitt kolestorol. haha.

Haha, igår när Stina och jag stod och väntade på en taxi så kom det fram en Kines och sa " Jag har aldrig sett riktiga blondiner i verkligheten. Snälla kan jag inte få ta ett kort med er?" Stina och jag höll på att dö men så klart ställde vi upp. Tror dock att kortet blev ganska fult, en gald kines mellan två asgarvande blondiner. Haha.

Hepp, nu ska vi rycka oss i skinnet och börja göra oss redo för att byta hotell och åka spårvagn. Sen måste vi ner til downtown och kika för vi gjorde aldrig det med Sofia igår. Vi har bara sett China Town.


Puss


Kommentarer
Postat av: Johan

Kul att ni har det roligt. Men jag tycker inte ni ska gnälla på +10 grader när vi har -10 dygnet runt.



PS.Union Square är faktiskt ett jäkligt bra rockband också :) . DS.

2010-01-02 @ 19:57:31
Postat av: Storasyster

God fortsättning på det nya året!

Såg att ni ringt medans vi var i England, vi är hemma nu och finns på Skype.



Kram

2010-01-03 @ 07:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0