Båttur i 23 graders värme...10/1

Sista dagen innan stina åker hem (lämnar mig) och det känns så där. Tiden har gått så fort ska ni veta, vi har gjort så mycket skoj ihop. Men nu är det slut för denna gång men som tur är kommer hon snart tillbaka, det har hon iaf lovat mig och Sofia. Så idag eftersom det var Stinas sista dag så bjöd Melissa och Christian oss på en båttur runt Balboa island, vilket var jättemysigt i den sköna värmen. Dock blåste det in lite måln när vi satt där och guppade i båten men det gjorde inget. Vi har ju iaf det betydligt bättre här i värmen än ni där hemma i kylan.
Jo, just de kom på en till orsak till att Stina ska komma tillbaka, hon har ju inte badat i havet ännu. Det måste ju hon!

Annars idag då, vi åt gröt till frukost som blev riktigt god. Trodde inte att jag skulle vara så bra på tomtegröt men ack va fel jag hade. Sen efter det så pratade vi med Fredrik på Skype och det var kul. Har inte pratat med honom på jättelänge! Saknar min bror! Efter det så åkte vi båt och på båten hade vi med oss lite picknik, mysigt... och ni ska bara veta vilka hus och båtar det finns här, omg...

Senare på eftermiddagen kom Sofia hit så vi drog till Fashion Island för att fixa de sista presenterna till mitt kära hem land. Detta gick väldigt snabbt så vi drog och fixade naglarna ist, himla skönt att få lite fotmassage så där på en söndag. Inte helt fel plus att de slipade mina törra fötter!

Och åter till att det var/är stinas sista kväll här så hade vi en myskväll men pizza och film. Förutom att filmen sög så hade vi ändå superkul. Min säng tror jag inte tål så mycket mer den lät inte alls särskilt kul idag. Vi alla trodde att vi skulle sluta på golvet. Men som tur var så gjorde vi inte det...

Imorgon ska jag till doktorn igen och då är det upp till bevis; har jag högt kolestorol eller inte? Ärligt så tror jag att det är samma eller högre nu när stina har varit här. Det är ju så mycket gott här som vi provat... Men nu är det nya tider ska ni veta....

     

   


 PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0