Skridskor... 17/1

Hallå där alla glada...Vilken dag, har varit så seg...JAG har varit seg och just nu sitter jag i sängen som jag också gjort de senaste 5 timmarna. haha.. Har faktiskt lite ont i halsen, så där lagom kul men men. Ska nog ta mig en kopp med te..... GUD KAN BÖRJA GRÅTA NU, HADE NÄSTAN SKRIVIT FÄRDIGT INLÄGGET SÅ TRYCKER JAG PÅ EN KANAPP OCH ALLT FÖRSVINNER UTOM DET SOM STÅR INNAN DETTA. SUCK, MÅSTE BÖRJA OM IGEN, BLÄÄ.

Frustrerande detta blev nu då, vill ju se lost innan jag lägger mig... Suck..

Lunchdaten men Linda, den nya svenska tjejen gick jättebra, hon var trevlig fast lite bly.. Som sagt jag hämtade upp henne så åkte vi till Laguna och kikade. Det blev bara en sabbis för sen drog vi till fashion Islad och shoppade för Linda behövde skor och en väska. Fast hon hittade nog nästan allt utom det hon skulle ha men det brukar ju nästan jämt bli så. Och att shoppa här i början är ju superskojj, ögonen är superstora och man bara suger in allt. Jag köpte en kofta från Forever21, billig och två ringer.

Lunchen tog vi på cheescake factory, självklart.. Dit har jag tagit alla nya tjejer som jag träffat.. Nästan alla gillar det, man får mycket mat och det är gott så varför inte. Jag åt det jag alltid äter där, kycklingsallad mums. Och ingen cheescake blev det, jag lovar! Ska bli fitt igen nu ju...eller iaf försöka, haha. När lunchen var slukad drog vi vidare till yoghurtland för en yoghurt. Hennes första debut och hon älskade det så dit kommer hon nog åka igen. Men nästan det bästa av allt är ju att hon bara bor typ 3 minuter från yoghurtland. Jag är så avis så! Kan inte yoghurtland komma hit till vår gata..

Så men yoghurten i magen åkte vi hem till henne och kikade och jag säger då det vilket hus.. Helt nybyggt och superstort.. Ett sånt där typiskt Amerikanst hus som man ser på tv, riktigt lyxigt.. Luftigt och högt i tak med pool, jacuzzi, vinkällare.. Tv i badrummen, galat jag vet men det är så det är här. Minst en tv i varje rum och här finns det tvapparater inkoppladei bensinpumparna på mackerna. Så nä'r du är och taknar kan du kika på nyheterna. Haha. Innan jag dorg där ifrån så bestämde vi oss för att ses senare igen. Vi var sugna på att ha lite kul och träffa lite folk.

Så när jag kom hem hoppade jag in i duschen och började att göra iordning mig och mitt i det så kom Sofia, hon skullle och med oss. Kul, så när linda kom satte vi oss ner och började prata.. Vet ni, linda hon är från KISA. fattar ni kisa är ju superlite och hon visste vem hannahpanna var. Har sagt det förrut men världen är ju bara så liten asså. Vi hade jättetrevligt och vid 10 tiden gick vi till Landmark(en bar här där jag bor) och danasde.. Jättetrevligt mycket folk sen vid 2 gick vi hem och la oss.

Idag när jag vaknade hade jag huvudvärk men det var ju smällar man får ta och superhungrig så jag och Sofia gick ner till Zinc och åt frukost. Linda orkade inte följa med, stackarn :) Sen så åkte linda hem och sov ruset av sig (tror jag) medans sofia och jag duschade och gjorde iordnig oss för att dra till hennes aupair möte där vi skulle åka skridskor. Ni anar inte hur kul det var, jag hade super kul.. Saknar det. Skulle kunna vara kvar där och åka fortfarnade.

Men sen när jag kom hem så har det inte hänt så mycket, la mig i sängen och här ligger jag fortfarande.. Har nödat lost och halvsovit. Ville inte gå in till familjen för Tessa är magsjuk ,hoppas hon är bättre imorgon. Nu ska jag strex lägga mig och det ska bli så skönt, först ska jag kika om någon är inne på skype.



Här kommer jag... Haha..



Haha, fiffigt va Lara?

Natti, puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja du ibland är världen bra liten.... Snyggt flygplanshjärta!

Menade inte Sofia i min förra kommentar, tänkte på hon som var i din familj innan dig.



Var lite sena att logga på i dag... Kanske kan höras när du vaknar istället.



Kram

2010-01-18 @ 07:38:53
Postat av: lára

aaaaah malin du är awesome haha jag vill också :D

2010-01-18 @ 08:27:36
URL: http://laue.blogg.se/
Postat av: lillasyster

Skönt att du har det bra, skulle jag med vilja ha. Men det vänder nog snart igen. får vi hoppas, idag har jag tränat så är helt slut kan jag lova. ha det bra. PUSS

2010-01-18 @ 18:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0