En bra dag på "jobbet"... 12/1

Suck, det är så tomt här hemma hos mig... Har ingen att klaga på för allt fisande, inte bytt ut den tomma toarullen, tvätta eller diska.. För nu har jag bara lilla mjuk men det är ju faktiskt inte så bara det heller. Han har varit med ett bra tag nu : ) haha, den kommer nog aldrig försvinna.. eller vad tror du? Men har man fattat tycket för något är det väldigt svårt att släppa det som tex en väska jag såg här om dagen.

Dagen då.. Den började vid 8:15 inne hos familjen Andersson.. och där mötte två små glada ansikten mig, något nedstämd. Men då sa Tessa; Malin, jag ska ta hand om dig nu! Hon är väl för söt. När frukosten var slukad eller iaf några smakbitar så åkte Ella till skolan och Kristina (städerskan) kom. Så då fick vi också flytta på oss så vi gick in till mig och åt lite tomegröt (tessa gillade det) innan vi drog till bibloteket. Och där var det livat ska ni veta, 20 små barn satt där med stora ögon och öron. Men det fanns även de som redan frågade efter syster min; "var är din syster?".. Så nu tror jag att alla vet vart hon är, hemma!

Sen så träffade vi Danielle och wills lillasyster Eviry (vet inte hur hennes namn stavas, måste ta reda på det imorgon) i parken och lekte en sväng. Tills det var dags att gå upp för backen och hämta Ella, och det gör mig så trött i ryggen. Det känns verkligen inte bra i ryggen min när jag puttar den där jäkla barnvagnen uppför. Känner det nu att den värker lite och är väldigt trött. Men som tur är är det bara 2 ggr i veckan.

På eftermiddagen lekte vi doktor fram till mellanmålet sen så var det dags för kidsyoga för Ella. Kommer inte ihåg om jag berättade om det förra veckan men iaf hon var så hilma vad säger man... hon ville verlkigen inte göra det och lyssnade inte på någon för femöre. Så med lite tvekan gick vi iaf dit och det visade sig att hon var en yoga kung, hon gjorde allt som tränaren sa och tyckte att det var superkul. Pust, det kändes bra kan jag lova! Och på Torsdag börjar de spela fotboll vilket se ser fram emot så mycket eftersom de fått sånna söta fotbollsskor. (De är ljusgröna)

Faktiskt en himla bra dag med barnen men de saknar stina!

Joo, höll ju på att glömma.. Mitt kolestorol har blivit mycket bättre, hade bara och bara 185 nu. Förra gången hade jag 207 så det var bra men det är fortfarande högt för min ålder men det ska vi nog fixa. Men som mamma och sofia sa; attdet där blir nog bra när stina kommer till dig. Och voliá!

Nu ska jag diska, puss


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Hejsan. Nu är jag hemma och har sovit en stund men vaknad dock väldigt för tidigt.

Saknar dig redan jätte mycket. När jag väl slutade gråta på flygpltsen och kände att nu är det bra, så fick gubben framför mig att börja igen. Kan typ gråta nu å äch vi ses ju snart igen.

PUSSS<3

2010-01-13 @ 06:20:35
Postat av: Jannina

Malin, Will's lillasyster heter Avery :) vilken sot foto av dig och stina!

2010-01-14 @ 08:03:31
URL: http://janninan.blogspot.com
Postat av: Malle

Fina systrarna Jelk :)

2010-01-16 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0