Fisktacos...14/1

Hallå där.. Allt bra? Jag mår väl okej förutom att mina baksidalår stramar som bara den. Gud, känns att man legat på latsidan ett tag nu pga ryggen som känns bara bättre och bättre trots att den blir trött. Men det är ju alltid något så det känns bra att börja svettas som en gris varje dag. Har faktiskt hittat ett mål jag ska ta mig till för att känna mig motiverad. Ska köra ett halv maraton den 2 maj. Kul va? Plus att jag ska försöka ta tag i simmningen, har hittat två ställen idag där jag kan simma. Fatta det tog mig så här lång tid? Knas, men tiden går bara så fort och förut så kunde man ju simma i havet.. Eller det kan man ju fortfarande men jag tycker att det är lite läskigt sen den där sälen ni vet.

Idag så var det en fullspeckad dag igen, löööv it! Ella åkte ju till skolan idag (tisdagar och torsdagr) så jag och Tessa gick till parken och lekte en sväng med hennes kompisar tills hennes musikklass började. Och den var hilma kul fattade inte att de hann med allt på 45 min; play dough, dansa, sjunga, spela instrument, sen leka med en sån där jättestor "fallskärm" som man drar upp och ner så står alla barn under. Vet inte om ni fattar men barn älskar det. Och efter det så hann de med att måla och snabbt efter det var det dockshow. Som ni ser var det ett ganska intensvit program men jag tyckte det var bra för små barn har svårt att hålla koncentrationen länge.

Så efter det gick vi och hämtade Ella som hade pjamas på sig till skolan. Tokigt va? Faktiskt hela hennes skola hade pjamas på sig tom hennes lärare. Haha, alla var så söta så. Och på eftermiddagen idag så hade Ella sin första fotbollsträning med sina nya skor. Hon var jätteduktig, sprang superdupersnabbt och hade superkul.

Thats all, tror jag.... Kom nyss hem från ett fiskställe (resturang men vi kallar det fiskstället för man kan köpa färskfisk där och äta samtidigt) En fråga då; Stinker det inte fisk??? Nej, inte ett dugg. Och maten som man får är supergod. Melissa och jag gillar ju fisktacos supermycket så tumen upp för detta place.

Natti, Puss

Imorgon jobbar jag kväll så börjar vid 1 så då hinner jag åka till Huntington adultschool och registrera mig för då kan jag redan nästa vecka börja med en kurs jag vill läsa. Det är en artclass där vi ska måla med vattenfärg (akvarell) vilket jag ser fram emot mycket. Brukade göra det förut på skojj :D haha... Jag är verkligen ingen konstnär, tro inget annat. Funderar även på att ta någon datakurs, tex photoshop eller excel... Excel kan jag grundligt men kan vara bra med en repetion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0