Hajen...29/1

Sent inlägg men man måste ju utnyttja fredagskvällarna för givet.

Först var jag med Linda till Best buy för hon behövde köpa en dator och jag säger då det, en dator här asså. SKITBILLIGT. Såg minst 3 jag ville ha idag.. Hon köpte iaf en minipc hp, jättesöt..Vit och stilren. Sen så gick vi även in på en outlet Nordstom, där de har massa billiga märkeskläder. Men jag hittade ju inget, eller jag får inte. Nästa helg ska jag shoppa, då är det min tur.

Efter det braiga dataköpet (joo, just de.. hon köpte den sista av den datorn, hp asså, och den hade tydligen kommit tillbaka igår. Någon hade alltså ångrat sig. Fatta vilket flyt och då hade den ingen kartong så hon fick 10 % of.) som endast blev 2500 :- Sv kronor, då är försäkring för 2 år ink och ett extra batteri, vi kollade även priset på denna dator i Sverige, 3599:- kr UTAN försäkring. Så om du planerar på att åka till USA och är i behov av en dator, KÖP DEN HÄR!

När jag sedan kom hem mötte jag upp Sofia för lite tacos på Tacobell, mums. Tacos var längesedan! Och när vi tjatat färdigt där så åkte vi hem till mig för vi hade planen att se en skräckfilm och inte vilken som hellst Paranormal activity, tydlingen den läskigaste filmen hittills. Men den fanns inte på den sidan som jag tittar på gratisfilm. Så då tänkte vi oss att köra ett Twighlite maraton men New moon fanns inte heller så då bestämde vi oss för en gammal klassiker, Hajen 1. Fattar inte varför egentligen, det är ju så jag känner mig när jag ligger och plaskar nere vid vår beach, IAKTAGEN och halvt uppäten.  Usch!

Innan vi startade en av filmerna började vi att diskutera en viss sortsgodis, det ser ut som små rosa klyftor med socker på typ lite surt och så smakar det vattenmelon. Vet ni vilka jag menar? Jag och Sofia har typ hitta ett liknade godis här i USA. Men sofia har aldrig sett de hemma i Sverige så jag envisades med att hitta en bild så jag gick in på både karamellkungen och godisprinsen, men utan resultat. Så smarta jag kom ju på att dessa godingar finns ju på godishuset Motala så jag skriver det på googel och får upp detta:

SER NI VEM DET ÄR?? ^^,



Linnea, haha... Tyckte iaf att detta var lite kul..

Annars så var dagen bra, kännt mig allmänt seg hela dagen men jag räknade inte heller med något annat.

Nu måste jag sova. Har jag glömt något så kommer det väl kasnke imorgon.

Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster & Lillasyster

Amen, typiskt att filmen inte fanns. Varfor ska du skoppa nasta helg? Med vem?

Oj ja det var en billig dator,. Hoppas den ar bra sa det inte var darfor den kom tillbaka.

Vi har ocksa shoppat idag eller sofia gjorde nagra fynd :) vilket hon behovde. och snart ska vi ata. har du titta pa den lanken som jag skickade pa skype, en rosa balklanning?

Kram

2010-01-30 @ 19:39:49
Postat av: Ingibjörg Ruth

fin blogg! hoppas att du hade en bra dag ;)

2010-01-30 @ 20:12:57
URL: http://friiss.blogg.se/
Postat av: farmor farfar

hej malin i det stora landet vi har kallt -17,0 hoppas du är frisk nu dåvi har försökt med skype men du har väl annat kul för dig

2010-01-31 @ 10:00:49
Postat av: Matilda

Hej Malin! Jag sitter själv här i lägenhet 90 och läser din blogg. Stina i Luxemburg och du i USA. Lägenheten är inte vad den brukar vara utan någon Jelk. Skönt att du mår bättre. Puss & Kram!

2010-01-31 @ 11:53:51
Postat av: Linnea

Amhee, najs! Nu sitter jag och väntar på dig och att du ska logga in på skype. :)

2010-01-31 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0