Jaa, just de puckot också...

Nu kom jag på varför det var svinkallt i min lägenhet, fönstret var ju öppet..lol. Här sitter jag och huttrer mig och undrar varför det aldrig blir varmt.. haha

Sen idag på kvällen när jag satt barnvakt skulle jag ge hundarna nytt vatten. Så jag tar upp deras skål och fyller den och börjar förskiktigt sätta ner den och när jag stänger luckan på diskmaskien insåg jag vad jag jsut gjort!! Haha.. satte in hundvattenskålen i diskmaskinen så där superförsiktigt så att jag inte skulle spilla.. haha.. Maxwell (den bruna hunden) tittade på mig och såg helt förvånad ut. Vad sysslar du med malin?! ^^,


God natt

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad har det för golv, är det trä? Ser nästan ut som det bruna klinkersgolvet som vi har. kram

2010-01-25 @ 09:24:49
Postat av: jennie

haha, bra gjort XD nu vart jag glad :)

2010-01-25 @ 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0