Ledsen i ögat...11/1

Nu har världens bästa lillasyster åkt hem och det känns inte alls bra, åå nu började jag lipa igen.. Ska dessa tårar aldrig ta slut. När jag lämnade min lilla lilla syster på flygplatsen försökte jag hålla mig stark och inte gråta. Vilekt jag också klarade tills jag gick ifrån henne och såg henne mindre och mindre bakom mih. Jag börlade som en bäbis, folk måste ha trott att någon dött eller något. Och medans jag gick där och grät kudne jag inte hitta bilen heller, det tog mig ju typ 20 min. Så bilresan hem var lång med sätet brevid som nu i 3 veckor varit upptaget av stina,  var  nu tomt. Man inser inte förrens man misster något hur mycket man kommer att sakna den. Tyckte faktiskt att det var/är jättejobbit så skriv några uppvärmade ord till mig!

Kommer att få ett par jobbiga veckor här fram för mig så det gäller att hålla sig aktiv, HELATIDEN! Har faktiskt en lista på saker jag ska göra nu;

- skriva in mig på en ny skola.

Eftersom det inte funkade med OCC, allt blev så komplicerat och dyrt så det ska jag tyvärr inte göra. Hade varit superkul men tyvärr så går det inte. Så istället ska jag gå på en vuxenskola i Huntington Beach, får se hur det går men det blir nog bra. Ska rinag skolan imorgon!

- Börja läsa alla mina timmar jag måste göra i skolan.
- Ta Californiens körkort (innan Feb) Varför? Joo allt allt blir så mkt enklare.
- Träna
- Fixa ett bankkonto.

Inte så mycket men lite iaf, gäller bara att rycka sig i nack skinnet.

Sen så fick jag höra av Ella eller rättare sagt Melissa att Ella är jätteorolig för att jag ska åka hem nu. Nu när stina gjort det. Hon vill verkligen inte det! Glad blir man ju men om det blir så att man åker hem efter sommaren så kommer ... Men MALIN sluta nu!! Vi skulle inte tänka på allt detta nu!

Iaf, kommer att sakna min syster så otroligt mycket! Hon är en stjärna, var rädd om henne.

Behöver någon att krama just nu! Puss


Kommentarer
Postat av: Marlene

Maalin, jag vill komma över till dig!! Vi måste styra upp detta :)

KRAAAAAAAAMAR I MASSOR! <3 :)

2010-01-12 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0