Monsunregn?? 18/1

Sim sim sim, minst sagt... Idag har jag varit inomhus med flickorna heladagen, supertrökigt men vad ska man göra när det blåser supermycket så palmerna svänger hit och dit. Plus att regnet bara öser ner! Regnar det så regnar det kan ja lova så vi här i Californien kommer minstsagt bli lite blöta nu under denna vecka då det ska regna. Som tur är slipper jag gå med tjejorna överrallt nu, får nämligen ha bilen denna vecka. Skönt, då slipper vi ju också få en palm i huvudet.

Idag var det också måndag, verkligen en superstart.. Jag är förkyld och båda flickorna, det regnar vi kan inte göra något. Bara vara inne och det känns som en allmänt skitdag. Det är sånna här dagar som får mig att längta hem så otroligt mycket ska ni veta, alla mina vänner, famligen allt... Men detta är inget att hänga läpp för egentligen för jag vet att de dagarna jag brukar ha kommer att komma tillbaka men just idag så känns det meningslöst. Så är det! Bara att ladda om tills imorgon... Så nu blir det inte så mycket mer, jag ska ta mina gröna piller och lägga mig och sova.

Jag var en gång en svensk tjej som tyckte att 16 grader var varmt men nej, inte längre...

Natti, Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hoppas att det slutar att regna snart så att ni kan gå ut och leka. Här i Lux har snön regnat bort och det är 3 grader varmt och grått...



I natt sov Nelson från 21.30 till 6.30, en riktigt duktig liten pojke!



Kram

2010-01-19 @ 07:42:20
Postat av: Lillasyster

Här är det massor av snö o ch de kan inte ploga här verkar det som. Har precis vart och simmat och det gick skit.

Saknar er! Kraam

2010-01-19 @ 09:35:41
Postat av: lovisafisa

Hej Malin!

Vi har två saker gemensamt nu, 1. du älskar sushi? 2. du är förkyld. Så är det. Jag sitter hemma i vår lägenhet och undrar vad jag ska göra här näst.. tråkigt att vara sjuk. Du verkar ändå ha det toppen i USA och jag skulle gärna hälsa på dig och vara med om alla dina äventyr som jag tycker du verkar ha där. Men jag hoppas i alla fall att du kommer till sverige och hälsar på så att jag kan ge dig en stor varm kram!



saknar dig och ditt skratt!

2010-01-19 @ 10:12:54
Postat av: Josefine

Du är bäst Malin! HIhih vill bara att du ska veta det <3

2010-01-19 @ 15:20:33
URL: http://josefinegrimbeck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0