NEJ, DU HAR JU INGEN BMW...25/1

Hjälp va mätt jag är! Orkar kappt sitta upp i sängen och skriav detta.. men det går ju ganska snabbt ändå, bara man går in för det. Haha, det har jag väl aldrig riktigt gjort..
Som sagt kom nyss hem från middagen med Jannina :( buu.. Hon åker ju på onsdag, hem till Finland. Så vi träffades iaf och käkade. Vi tog cheescake factory, så klart.. Detta finns ju bara här på västkusten. Och vi satt där inne LÄNGE och pratade. Konstigt nog har vi jämt så mycket att prata om... Hon berättade för mig att hon dissat Kelly Osbourne i helgen som var. haha. Hon hade suttit vid bordet brevid henne och hennes polare och när janninas polare gick iväg så säger kelly "Hallå där, du verkar vara en cool tjej (dock på engelska) vill du komma med på efterfest?" Jannina säger då Okej??!! Och går där ifrån, haha. Söt tjej det där, jannina. 

Vet inte om jag har berättat för er om att min lilla vita bil (ford mustang vit)  har körförbud. Den förra au pairen råkade krocka den och nu på något konstigt sätt när man skulle betala in skatten så säger det att denna bil är registrerad som skrot.. Fråga mig inget om det för jag vet inget iaf jag och Jannina kom in (Vi ska fixa så att jag får köra den igen, det tar bara lite tid att fixa allt) på ämnet bilar och hon frågar då hur det går med min bil:

"Malin hur går det med din bil?"
"Jo, då det går väl så där måste åka till DMV och fixa det" (DMV är typ som Amerikanska vägverket) 
"NEJ, Du har ju ingen BMW???!!" (Något irriterande) "Du har ju en porse!!"

Haha, detta fick jag höra men tänk ändå om det var sant. En porse som nanny bil, high five på den! Jannina trodde att jag sa bmw ist för dmv... Hon måste nog rensa öronen när hon kommer tillbaka till Findland haha.

Annars idag då, det gick jättebra.. En vanlig dag som inte alls var så lång som jag trodde att den skulle vara när jag vaknar och har superont i halsen. När jag hostan rivet det och gör ont. Surt men men, vad kan jag göra.. Och Sofia, de har trägolv :)

Jag tog Tessa till parken idag medans Ella vara på 4:års koll. Det kändes som vi inte varit där på evigheter (en hel vecka pga regnet) Så det var kul att ha lite smalltalk i sandlådan med anrda nannys. Som sagt det hände inte så mycket, slängde inte i mig maten på Zinc idag..

Sorry, men det är past bedtime för länge sedan.



Puss 



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Trodde inte att det skulle bli någon blogg idag... så sent på en måndag!! Lite tufft att hon blev bjuden på fest av Kelly Osbourne. Kram

2010-01-26 @ 16:36:03
Postat av: Lillasyster

Nu så skriver jag och har läst allt jag missat.

Synd att vi inte kunde prata så läge idag bara.

och matilda gillade maten jag lagade iaf:) Och jag säger då det, gud va stor tessa har blivit bara på den stunden jag åkte hem.

PUSS

2010-01-26 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0