Skype-snygg? 28/1

Äntligen känns allt med förkylningen lite bättre, ska faktiskt jobba imorgon. Har sovit nästan hela dagen så vi får väl se hur detta ska gå nu då, nu när jag verkligen eller egentligen ska sova. Men jag är rätt seg så kanske att jag sover innan tolv. 

Frös som bara den i natt, sov med strumpor, mjukisbyxor, tjocktröjja och en filt över huvudet. Tycker att det är jättejobbigt att frysa och spec när man vaknar av det mitt i natten, att man ligger och huttrar sig. Det var så pass att jag inte äns ville röra mig och ont precis överrallt i kroppen hade jag. Men då slog jag på värmen och efter en stund blev det varmt. Skönt. Men så när jag vaknade imorse så mådde jag inte alls som jag hoppades på så jag tog ett par värktabletter och la mig igen och sov.

Så när jag vaknade 2:dra gången så tog jag mig en kopp med varmthonungsvatten med citron i och skypade lite med mamma och syskonen i Luxemburg. Joo, båda är där nu. Stina åkte dit idag (torsdag) och de var ju rätt upptagna om jag säger så... De tittade på balklänningar och min tuffa syster kommer vara så fin i den hon ska ha :) Nu blev ni nyfikna va? Men jag är rätt avis kan ja lova jag hoppas jag får låna den efter balen.

Sen när jag tjatat färdigt med de så la jag några kortspel på datorn, alltid bra tidsfödriv och sen såg jag även Alvin och gänget 2, haha.. men jag somnade ifrån den. Men den var helt okej, tyckte dock 1:an var bäst.
Sen såg jag också Juno.. Den är också rätt kul.

Och har äntligen fått mi mig lite mat nu också, gick in till Melissa och c.o, de hade grekist idag så jag fick i mig lite kyckling och sallad. Bra va? Har inte direkt haft någon matlust. Nu ska jag duscha för första gången på 3 dar ska bli så skönt. Sånt orkar man ju inte när man är dålig. Sen blir det kanske en film.

Har även upptäckt något; skype-snygg? Vad är det.. Men när jag såg dessa bilder som min älskade syster Stina tagit så kanske man bör tänka på det. Herregud ja säger då det. Miss Amerika 2010, kanske?

     

Ja, ni.. Hur vågar jag lägga ut dessa..

God natt. Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster & Lillasyster

Ja snygga bilder. tycker det ser ut som du jobbar i ett callcenter. alvin och gänget är faktiskt bra, fast har bara sett ettan. du skulle ju ha tittat på den som jag sa ju eller fanns inte den?

Bra att du har duschat och ätit lite grann. Nu kanske du blir lite piggare. Vi har precis varit på ikea och ätit kottbullar och pommes. Kram

2010-01-29 @ 14:02:23
Postat av: jennie

JUNO är jätte bra, tycker jag. älskar att hon är så lugn i sitution där alla förväntar sig att man ska flippa ur typ XP, och hon är så säker på vad hon vill. hon är min förebild XD haha

2010-02-01 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0