Snabbis...6/1

Detta blir ett snabbt inlägg idag för det är på tok för sent och vi är trötta. Men vi mår iaf bra, förutom att jag känner mig överkörd av ett tåg och detta är pga min massage igår. Han sa till mig att det skulle kännas värre dagen efter och det gör det verkligen. Stina mår nog bra tror ja.

Idag så hade vi en bara dag, fick bygga med lego och sådant är ju superkul. Och flickorna var bara bra, de har ju sina små skavaner här och där men de har ju alla barn. Iaf, idag var det ju onsdag och det betyder att Sofia och c.o kommer på playdate. Det är aweaomw med palydates, tiden går så fort och att de har så himla kul med varandra. Fast samarta jag kom ju på precis innan de kom att jag skulle göra köttbullar tills ikväll. Så Stina och jag fick röra ihop en smet och steka steka. Och dessa blev så himla mycket bättre än de jag gjorde på julafton, tur de, annars hade jag väl aldrig fått göra det igen.

Thats  all, joo just de om du skulle vilja skicka en burk med kryddpeppar hit? Skicka intresse anmälan till min mail; [email protected]

God natt! Puss

JOO JUST DET IMORGON ÄR DET DAGS FÖR STINAS ÖVERRASKNING! jag har nämligen hittat på en bra sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0