Spa...5/1

Gud va skönt det var, det bästa på bra länge. Ni kan inte ana hur mycket välbehag man känner just nu + att man luktar lavendel. En hel timme med kroppsmassage, fast det kändes som en pissekvart.

När vi kom dit så fick vi fylla i varsitt papper, fatta inte varför men man skulle göra det. Säkert för att man inte ska kunna stämma dem för här stämmer man ju den ena och den andra. Men när det var klart så visade de oss runt inne på själva spat och det var jättemysigt där inne. De hade ett "tystrum" där man kunde sitta och läsa medans man hörde vatten och skön musik i bakgrunden (i liggfotöljer med massage).

Sen visade de oss omklädningsrummet och hottuben, där inne fanns det hur mycket olika tvålar och shampo som hellst som man fick prova. Det fanns typ allt som man själv har hemma i badrummet fast lite mer exclusivare. En varsinn morgonrock fick vi med tofflor som vi genast hoppade i och gick och myste i. Och överrallt fanns det vatten och färskfrukt.

Innan själva massagen så satte sig Stina och jag i "tystarummet" och väntade på att massörerna skulle komma och hämta oss. Stina tog självklart plats i en massagefotölj :) Så satt vi där och bara myste tills det dök upp en man i dörröppningen; Va?? Ska jag ha honom, jag beställde ju en kvinna?!! Fast det gjorde mig inget, för jag tänkte att han kunde ta i lite extra på min rygg. Men när han och jag gick iväg så hörde jag hur Stina-flina började att skratta och det fick ju också mig att göra det, PINSAMT!  Men väl där inne var jag inte besviken på att jag fick en man snarare tvärt om han var as bra. Stina var jätte nöjd med sin massage och massör, efter massagen var vi helt sega och trötta så vi satte oss i "ångbastun" en stun doch njöt. Och när det blev för varmt så gjorde vi oss iordning för att åka hem. Vi passade även på att prova alla möjliga body lotions.

På vägen hem kunde vi inte bestämma oss för vad vi skulle äta så vi snurrade runt ett tag tills vi bestämde oss för att äta på Pei Wei, kina resturang eller vi tog med det hem där ifårn. Nu ska vi sova som små lamm, Puss

Lyssna på mitt grav i slutet, asfult! hahah

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig dag på spa, skulle jag inte ha nåt emot en sån dag heller faktiskt.

Här hemma var det minus 24 grader idag, riktigt kallt det bet i ordentligt i kinderna när jag gick från jobbet i morse.

puss och kram Mamma

2010-01-06 @ 11:24:55
Postat av: Malle

Ååh, va skönt med lite massage! Hade hellre åkt till ett spa än till ett katthem med Carro. Hon tycker nämligen att det är dags för mig att bli av med kattskräcken, haha!



Härlig film, man förstod ju nästan vad du ville ha sagt :D Hoppas ryggen blir bättre nu, ha det fint! Puss & kram på er!

2010-01-06 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0