Sushi wednesday as usual...13/1

Sitter nu här proppmätt (som vanligt) för det är ju bara så svårt att sluta äta sushi. Älskart! Ska bli kul att gå ut och äta sushi med min stora syster Sofia nu när jag gillart : ) Eller jag gillar ju bara vissa saker men jag lär mig att tycka om allt mer och mer... Fast det dumma med idag var att vi fick vänta 45 min på ett bord, det var riktigt mycket folk ute idag. Ni förstår här i Californingen är de största party dagarna onsdagar och torsdagar så när Jannina och jag beställer vatten tycker de vi är konstinga. Men det gör mig inget alls.

Annar, idag hade vi fullspeckat schema... Vi proppade i oss frukosten och sen så drog vi till en yoga klass (för mig) så flickorna fick leka i ett lekrum. För ni förstår där jag gör yoga har de också barnvakt under passen, perfekt! Så det är väldigt uppskattat och poppulärt. Och passet slutade vid 10:30 så då var det bara att sätta båda tjejorna i vagnen (gjord för en) och springa till bibloteket. För där är det storytime vid 10:30 så fort dit, svettigt och äcklig. Så när det var slut och vi pysslat en stund så drog vi tillbaka till studion där jag gör yoga. För där var det nu dags för spanska för barn. (jag lär mig också så det är ju super) Tjejorna verkligen älskade det!

Vid detta lag var klockan halv 1 och vi hade inte ätit lunch så det var snabbt hem och koka iordning lite pasta med tomatsås... Som slank ner så fort eftersom vi alla var utsvultna av allt springade fram och tillbaka. Så när allt diskade var klart (stoppat in allt i maskinen) så la jag migner med Tessa en sväng och sov. Innan jag gick ut till Ella.

Och som vanligt på onsdagar så på eftermiddagen så kommer Sofia och C.O. för att ha en playdate med oss vilket är ett exemplariskt tidsfördriv ska ni veta. Barnen leker med varandra så bra och har så kul så. Samtidigt som jag och Sofia kan prata av oss lite.

Joo, en lite konstig sak då, idag fick jag ett vykort från mannen som masserande mig då jag fick massage. Hel mysko, han gav mig även ett erbjudande på 10 % off next time. Så här stod det;
" Malin, It was a pleasure meeting you! Thank you! " Och sen hans namn som jag inte kan se vad han skrivit. Haha, lite kul är det men på samma gång lite läskigt...

Nu ska jag kolavippen, yoga imorgon 06:30... Puss



Kände för en liten färgglad bild idag.. "De ljuva 80-talet"






Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hejsan, Löste du det med skolan då?

Du vet att du måste det, tänkte bara påminna lite.

Kul med vykort;) PUSS

2010-01-14 @ 16:24:29
Postat av: lára

ahhh sushi :D vad gott

2010-01-15 @ 01:52:28
URL: http://laue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0