Tappade rösten i sandlådan...Någon som hört den? 26/1

Imorse vaknade jag som vanligt eller jag var fruktansvärt trött. Och så svalde jag och oj va jag hade ont i halsen så gick jag in till badrummet och sa "hello" för mig själv. Kunde knappt prata så jag tog lite vatten och det blev då något bättre så jag gick in och jobbade. Där inne var jag ju fortfarade hes och eftersom jag inte kunde äta någon frukost när jag vaknade så provade jag inne hos familjen och fick ner en macka. Gud, vilken lättnad... Kunde genast prata mycket bättre. Sen så gick Tessa och jag in till min för hon ville prata med syster Stina. Det gick bra men hon fick faktiskt även prata med min syster Sofia med. Naturligtvis var Nelson med men han säger inte så mycket än, han sitter och splattrar som en splatterdocka :) Han är så söt så, vill bara åka hem och pussa på honom. JAG VILL PUSSA PÅ ALLA DÄR HEMMA I EUROPA.

Och som vanligt var det biblioteket idag, Tessa och jag gick dit och lyssnade och sedan upp till parken. Inga större förändringar i mina veckor. Men jag gillart! I parken satt jag och tjatade med alla föräldrar och nannys (som vanligt) och min röst är ju inte på topp och plötsligt förvinner rösten. Jag kan inte säga något. Helt kans.. Iaf så när jag försöker få tag i Tessa måste jag be Danielle som sitter brevid mig och ropa på henne :) haha.. När det var dags att hämta Ella, och denna backe var fruktansvärd idag. Jag mådde så dåligt och ville bara ligga i sängen. Men vad göra man, jag gick på där och hostade.. När jag hostar kommer det upp allt möjligt trevligt, tänker inte gå in på detalj. Men när jag fick upp det och hostar så river det i halsen så jag fick iaf tillbaka min röst någorlunda. Så när vi kom hem och hade ätit lunch så ringer jag melissa och säger att jag inte mår bra så hon åker hem bara för min skull :) Så att jag kunde gå hem och sova och vila mig.

Så jag har sovit och tittat på en film "The Reader (2008)" gjord av Stephen Daldry, Romatisk drama, baserad på en bok. Tyckte den var bra, handlade om en pojk på 15 år som blir förälskad i en kvinna på 30.. De umgås mycket och en dag ör hon bara borta. Han hittar henne typ 50 år senare och hon bär på en stor hemlighet.. Den utspelar sig före-under-efter värdskrigen. Huvudrollerna spelades av Kate Winslet och Ralph Fiennes.

En söt sak var idag när jag låg på soffan och Ella tittade på en film så kom hon fram till mig och frågade om hon fick ligga brevid mig och värma mig. Ååå, hon är så söt Ella. Då blev jag glad.



Ella och jag...



Här bor jag, detta är från luften..
Inget jobb imorgon ska krya på mig. God natt


Kommentarer
Postat av: Linneeey

Hej Malin!!!!!!!!



Jag efterlyser mer bilder! Jag orkar ju inte alltid läsa, speciellt nu när jag ska iväg till gymmet. Bilder, bilder, bilder. Då gåre snabbare. :)

Har du bokat biljett hem snart? :)

Oskars familj åker till LA, San F och där i mellan i påsk. Är det långt ifrån dig? Tänkte om du ville ha mågot hemifrån?



Tänker på dig tjejen!

PUSSPUSSPUSS

2010-01-27 @ 10:22:23
URL: http://linneasjoberg.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Vart tog min kommentar vägen ?

Jag mår bättre, hoppas du oxå gör det.

Skönt att du får vara ledig idag. då får du kurera dig. Krya på dig! Kraam

2010-01-27 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0