Tog oss en tidning och gick ner till stranden... 9/1

Äntligen funkar internett igen, nog för att det bara var en dag men ändå... Fast ni har ju inte missat så mycket, det var ju gårdagen som sagt. Vad hände då? Hmm, joo vi vaknade och drog till Zinc, självklart och den så drog vi till Specrum som är ett shoppingcentrum för att titta lite på "julklappar" till de där hemma. Fast vi var där bara en liten stund för vi var tvungna att åka hem och jobba till kl 2. Men vi hann precis med allt!

Så när vi kom hem så fixade vi lite med ALLA saker som Stina köpt här och jag säger då det, det är en hel del ska ni veta :D Kul kul, önskade jag kunde shoppa som hon gör.. Men som sagt Nanny jobbet ger inte så mycket kosing, det kostar ju att bara leva. Äta osv, bensin.. Ni fattar grejjen, men jag älskar det ändå. Att vara här, att ha världens underbaraste tjejer att ta hand, vädret, Kaliforninen... ALLT! Fast nu när Stina har varit här har allt varit snäppet bättre...

Stina förstår också hur kluven jag är, ska jag stanna kvar ett år till eller ska jag åka hem. Hmm, hjälp jag dör.. Det är ju så otroligt fint här och hallå?!! Det är ju KALIFORNIEN, NEW PORT BEACH, OC... Jag vet inte hur jag ska göra. Men som sagt jag har ju ett litet tag att besämma mig på.

Åter till fredagen, vi lekter massor med flickorna... Vi åt glass och hade superkul, tittade på solnedgången (som var så otroligt fin idag)... Sen åt vi mat och tittade på tv, för jag var nämligen barnvakt på kvällen för Melissa och Christian ville gå ut en sväng. Så medans flickorna sov och vi väntade på Mel och C så kikade vi på Biggest looser och the hills. Men jag måste nog säga att teh hills var bättre denna gång för nu känner man igen sig där uppe i LA. Ni vet där vi tittar på Hollywood skylten? Där uppe ligger ju Spencer och Heidi nya hus, vet inte om det är coolt men ändå!



   


Idag så började vi dagen med ett löppass, inte så värst långt.. Bara 30 min vill se hur min rygg tar det.. Men än så länge så är ryggen okej. Vi sprang till Crystel Cove, en beach mellan Coroa Del mar och Laguna, himla fint är det där. Även schysta hus med golfbanor. Sen så var det dags för frukost och jag gjrode pancakes till Stina eftersom hon inte fått det är och det är skandal. Så  det fick bli det idag och imorgon blir det tomtegröt.

Sen så gjorde vi i ordning oss och drog iväg till south Cost plaza där vi också gjorde lite shopping innan vi drog till en mexicansk resturang och käkade fisktacos. Stina var först väldigt tveksam till det, hon frpgade hela tiden "vad är det för fisk" men nu har hon iaf ätit det och hon tyckte att det var mumma! Yes, ett till poäng itll mig! Förövrigt så har de även den godaste guacumolen där!

Sen så har det inte hänt så mycket, vi kikade på en film "Whip it", har du sett den? En tjej som skaffar en passion för rullskridskor. Helt okej, men den slutade konstigt. Nu blir det bilder... ÖJJ, du fredrik du är ju aldrig inne på skype juu! Skärpning!

     

     

 


Det får räcka för idag men först den bästa låten just nu! Älskar den, grymt bra! Lyssna på den..,.



God natt, PUSS

Kommentarer
Postat av: bror

jag ska v ara inne3 på skype hela dagen idag.

ni kan väll skicka ett sms när ni är inne. puss och kram

2010-01-10 @ 12:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0