4th of July, BABY! Så JÄVLA KUL! 5/6

Ni anar inte hur kul vi har haft i helgen. Och vi som trodde att man tog det lugnt dagarna innan men nejdå, fullt ös medvetslös! Haha, så jaa när vi inte har sovit så har vi jaa varit glada och runda under fötterna.. haha. Älsade denna helg och jag önskade att man kunde fira så varje månad. Önskade att denna kvällen aldrig tog slut... Lite så där småledsen ska jag nu försöka att åter betätta min galna Amerikanska HELG.
.
Fredagen till ära var så där halv lugn, som en vanlig fredag lixom. Jobb och chill (iaf till en början) haha.... Efter att jag slutat jobbet i fredags gick jag hem till mig och duschade en snabbis innan jag och Melissa åkte för att hämta upp lite Sushi. Jättegott, har ätigt så nyttigt hela veckan (dock känns det inte längre) och börjat att springa lite nu.. Springer med Ella och Tessa i vagnen.. Det ni! De är faktiskt 35 kilo det.
.
Tidigare under dagen så bakade Ella och Tessa kakor (jag hjälpte ju naturligtvis till) som vi skulle ta med oss till parken. Och innan vi gick till parken så gick vi till Bibloteket och kikade på en djurshow... Har ni sådant på biblan i Säter? haha.. Det tyckte flickorna var jättkul, de fick kika på lite olika djur och lära sig en massor om dem. Djuren som de visade var, en groda som kunde bli lika stor som en basketboll, hjälp va äckligt. Sen visade de också en larv som var lika stor och en gurka, BLÄÄ! Hatar larver... En aligator hade de också med sig som var ca 1 meter lång bara (växer ju med tiden men men) och hon hade även ett mjuktdjur som hade samma sortspäls som en grävling men den var formad som en myrslok och denna åt bara mask och frukt. En papegoja hade de också som kunde ge slängkyssar och så en orm... Just de en stor mega stor skalbagge.. Så det var lite coolt att se dessa djur.
.
På kvällen sen så gick jag och Linda på bio, den nya twiglight Eclips.. ASSS BRA! Kan verkligen inte vänta till nästa film. Så himla bra och hur het var inte eller är inte Jacob i denna film då? Mammmaa asså.. Efter bion lite så där smådrömmandes åkte vi ner till Peninsula för att kolla läget och där var det livat så Linda stannade och tog en öl. Inte jag för jag var så himla trött. Sen när vi åkte hem till mig så kom Linda på att hon sett ett par snygga killar som bodde i ett hus här i CDM så vi åkte förbi deras hus. Men de var inte hemma så vi skrev en lapp och hängde på deras dör.. haha.. Och efter 30 miinuter så ringde dem.. HAHA.. Och jaa prince charming var ju inte så charmig om man säger så. Haha.. Sängen 4 på morgonen upp klockan 9:30.
.
Lördagen åkte jag och Linda till Marshalls för att köpa jeans shorts och ett vitt Linne till morgondagens (söndag).. Allt måste vara perfekt haha. Det skulle ju bli en stor dag.. Sen gjorde vi lite andra ärenden, köpte champagne och shotglas som satt fast som i ett hallsband..(Dock glömde vi dessa i diskstället när vi åkte på söndagen. haha.. Sen hände det inte så mycket den dagen vi hade beslutat att det skulle bli en lugn kväll men 10 minuter över 10 så ringer ett par kompisar från San clemente och frågar om inte vi skulle komma ut. Självklart kunde vi inte säga nej till det men det ångrade vi oss lite sednare då vi såg all kö till alla ställen.
.
Då köpte vi oss några öl och försökte hitta ett husparty men det var så sent så allt låg väl hemma och sov. haha.. Och ett tag där på kvällen så började jag att frysa lite och gissa vad jag gör. haha.. Jag går in på en gård och tar en Amerikansk flagga och virar runt mig i.. haha, gud känner mig jättkorkad men men det är ju 4th of july Baby! :) haha.. Sen iaf så hittade vi en fest och där var det en jättetrevlig/söt kille som tydligen var sångare i ett band som vi pratade med. Han skulle tydligen spela på piren dagen efter så det fick man ju inte glöma.
Denna kväll, sängen halv 7 på morgonen upp 10!
.
.
Söndag morgon, börjar att bli lite sleeten.. Men in i duschen på med kläder och ut till köket där vi åt våfflor och drack champagne. haha, fancy fancy! haha, sen gjorde vi i ordning oss, kamouflerade vi champagenen i starbuckskoppar och cyklade i väg till en surfshopp för där fanns det ett linne jag velat ha länge och jag tyckte att dfet skulle passa så bra denna dag så varför inte.. Men iaf till saken då. Vi kommer dit och medans jag springer in så väntar Linda utanför för detta skulle ju gå så snabbt... Jag sprang in och drog tag i första vita linne gick och betalade och allt var okej tills han sa priset på linnet. 80 DOLLAR!! Aja, champagn i huvudet och allt så jag betalar ju glad, ber de klippa av taggen och kasta kvittot. Går sedan in i ett omklädningrum och byter om och upptäcker att det så kallade linnet jag köpt var ett tält. HHAHAHA! Så jag säger lite blygt att jag råkade köpa fel! haha.. Hittade sedan mitt linne och betalar, detta var 20 dollar så det var ju lite mer i min stil. Glömde ju säga, jag fick lämna tillbaka tältet. haha..
.
Ner till Peninsula och jäklar vad mycket folk asså.. Shitt pommes. miljontals fulla och roliga människor. Hittade ett party frågade om vi fick ställa cyklarna i ders garage och det gick så bra så. In med cyklarna, låste dem och gick upp till deras kök, tog 2 öl i kylen innan vi drog vidare till piren där en söta killen skulle spela. Dock visste jag inte när han skulle spela men vi chansade... Ååå, det är så svårt för er att förstå hur kul det var!
.
Kom ut på piren och ska till och köpa en öl och vem står inte där? :D haha.. Joo den söta killen!!! Haha, han blev så glad när han såg mig så han lyftye upp mig haha och sa till alla kompisar att detta var sweedi :) gulligt.. Sen så gick vi runt till alla dessa olika fester. De hade dansstänger, pooler, öl, röda koppar musik och cocosolja.. Lycklig! Im party like a rockstar!
.
Sen gick tiden så himla snabbt, man hann knappt med allt som hände.. Men på sista festen så vart jag iaf hungrig så jag sprang över till matvarubutiken och köper lite grejjer, kött, potatis, grädde, chips och lite annat smått och gott. haha.. Sen gick jag tillbaka till festen med min påsar och ställde mig där mitt i festen och lagade mat. haha... Alla tyckte att jag var asskön, tog kort osv. och typ 1 timme efter att jag ätit klart så satt vi uppe på ett tak (de hade byggt ett asskönt slapprum där uppe. Grill, bar och soffor) och då dök det upp männsikor som vi inte hade någon aning om vilka de var och fråga efter kocken :) haha.. ryktet sprider sig snabbt du.
.
Festen fortsatte långt in på småtimmarna, jag tappade även bort Linda denna natt. Och när jag försökte förklara vilken gata jag var på så dog hennes mobil och hjälp nu var det så kört att hitta henne. Men då ringer hon efter 1 timme och berättar att hon var hemma redan. Suck, jag som inte ville att kvällen skulle ta slut så efter att sångaren Brandon sjungit en sång om mig åkte jag hem ja med.. Då var klockan halv 4. :) haha.. Gick upp klockan 8.30 för att jag visste inte riktigt vart min cykel var så var tvungen att ta reda på det.. Och tillslut så hittade vi den men när jag sedan skulle hoppa upp och ta tag i garagedörren fick jag värdens hack i mina fingrar och det började att blöda som bara den.. Och inte hade jag ett enda papper heller. Min hand var helt blodig, när ja stod still så vart det droppar på marken.
.
haha, men dagens höjdpunkg var när jag skulle hämta mitt läppsyl i fickan så hittade jag också en hem nyckel! Haha, vems var nu denna? Detta säger ju bara att jäklar vilken fest det var igår och det var så himla kul! Vill göra om det nu nu nu nu ! Fast först vill jag sova lite.. Är så trött. Ska lägga in en bild först för mer orkar jag inte idag. Det får ni imorgon.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ojojoj vilken helg du har haft fullt upp hela tiden. Själv har jag varit coach. Kännds så där hade velat vart med och kört men aja. PUSS

2010-07-06 @ 13:19:53
Postat av: Storasyster

Låter som om du varit på en riktigt brakfest!! Nu får du se till att ladda batteriet så att inget virus kommer och attackerar dig medans du är trött. Kram

2010-07-06 @ 13:42:00
Postat av: Monica Blomqvist

Va kul ni har du och Linda. Jag är förrästen den som hjälpte Linda med alla Au Pair papperna. (Köttens fru = Ottos plastmamma). Jag går in varje dag och läser din och Lindas blogg. Keep it up! I wish I was 20 again!!

2010-07-06 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0