Annalisa-fisasoptunna gardin... 22/7

Är det måndag eller fredag? Jaa du inte en aning.. Tiden går ju så fort men vad men ska väl inte klaga. Veckan som varit har varit great dock väldigt trökigt väder. Bara en massa moln fast dock alla dess moln har det legat rutn 20 grader. MEN VAR ÄR SOLEN?! Antar att det är så här att bo nära havet :)
.
Idag så har jag och flickorna varit på hemkunsap för barn på samma studio som jag kör yogan. Gillar verkligen den klassen även fast det blir lite småfajter mellan Ella och Tessa om vilken som ska göra vad. Men det får man ta med en nypa salt. Idag gjorde de faktiskt egen hummus och Pita bröd, mums! Hummusen var jättegod och lika så brödet, färskt och gott. Så det ska vi nog göra igen, tjejerna och jag.
.
Imorse körde jag power flow yoga men Nina, en av mina favvorit instruktörer. Det gick bra men jag råkade ng stretcha min höra höft lite för hårt så tränade bara ett pass idag. Vill ju vara fitt for fight imorgon så det är bensstyrkan som är helt galen asså. Joo, just de.. Imorgon ska jag till skolan och signera ett I-20 papper som har med mitt visum att göra. Vet inte riktigt hur det ska gå till nu för lästa på internett att man måste ge dem 2-3 dagar för att fixa ett sådant papper. Fast och andra sidan har de vetat om detta länge nu så det ska nog inte vara några problem. Så börjar inte jobba förrens jag kommer hem från skolan.
.
Haha, idag lekte också tjejorna party i mitt rum.. De blev så fina! Fick även idag veta att jag gör ett bra jobb :) Det gillar vi!
.
.
Riktigt party snygg eller hur? Ser ni hur hon posar med benen :) söt-nöt.
.
.
En sak till då, kan ni förstå att jag snart varit här i ett år? INTE JAG! Tycker att detta börjar bli lite läskigt nu...
.
Puss, nu ska jag ta en kopp med te:)

Kommentarer
Postat av: Lilla

2010-07-23 @ 10:28:48
Postat av: Lillasyster

Hur kan man vara sådär söt? det förstår inte jag. Så ni hade party ni? Mysigt det lät:) Själv så laddar jag inför en helg med massa jobb. Måste bara säga att jag tror jag har fått jobb sen eter det här och jag har bytt yrke malin;) men det tar vi på skype..PUSS

2010-07-23 @ 10:30:49
Postat av: Storasyster

Vilka partybrudar!!! Vi måste ha party igen när vi kommer! Snygg yogamata man ser i hörnet. I dag rengar det i Lux, hade räckt om det regnade en dag men jag ska väl inte klaga när jag faktiskt ville ha lite regn. Kram

2010-07-24 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0