Blodigt värre...13/7

Vilken hemsk natt, har inte sovit mycket...man kan ju undra om det var fulllmåne? Iaf jag vred och vände på mig och det enda jag kunde höra var Linda när hon snarkade och släppte blöta fisar :) haha..  Så imorse när klockan ringde ville jag skjuta mig själv! SERRIÖST ASSÅ! Men eftersom man börjat köra med hårdhandskarna så vart det bara att gå upp, åka till studion och köpa ballet bootcamp. Galet bra träning, kommer ha sådan träningsvärk i rumpan imorgon! Och i slutet så gjode vi typ cykelsitups, fattar ni vad jag menar? I 3 minuter utan att stanna! Tränaren förklarade det som om att det var en sista avslappning. Hell no! Fast det var inte so jobbigt ;) haha
.
Men det absolut bästa av allt var att solen lyste klockan 6 på morgonen och man kunde verkligen kännna värmen. Det var bra härligt! Så redan då visste jag att jag och flickorna skulle få en great dag på beachen.
.
Stranden var jättehärlig, mycket folk och en stekande sol... Dock önskade jag att vattnet var lite varmare för mina vattendjur till barn vill då alldrig gå upp : ) haha och inte kan de simma heller så man måste lixom vara på sin vakt hela tiden. Men det är kul, speciellt att spana in alla snygga liv-vakter:) haha
.
Joo, idag efter lunchen så skulle jag gå och hämta min disk inne hos mig så att jag kunde köra den i diskmaskinen inne hon familjen. (lat ja vet) Men medans jag går där och konkar på min disk snubblar jag och alla tallrikar går sönder och lika så min fot. Fick ett jack i foten som började att blöda som bara den. Dock synd det inte så mycket på korten. (jaa, jag vet jag tog kort men det är något jag ärvt av min pappa. Han tog kort på mig när jag var ca 6 år med västa sprickan i huvudet)... Blev faktiskt väldigt snurrig av allt blod så fick inte i mig någon lunch.. men men..
.
.
.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

va synd det är om dej nu då, önskar att jag kunde komma och plåstra om dej och blåsa lite det skulle göra susen. Vi har värsta tropik värmen här i sverige nu ligger bara i skuggan och flämtar.

Kramizar från oss

2010-07-14 @ 11:10:52
Postat av: farmor farfar

håller med mamma om både fot och värme det går åt mycket vatten när man står vid vedbandet och kör in ved vi fick avbryta i dag e.m för vi kom på ett getinrbo så det var bara att fly.Kramar från os.

2010-07-14 @ 20:08:44
Postat av: jennie

oj foten såg inte mysig ut, själv så får jag sitta inne!!! i 30 graders värma och jobba i denna underbara hetta vi har X)

2010-07-14 @ 21:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0