Dans på rosor... NOT! 27/7

Idag hade jag inte en lätt dag, stackars lilla Tessa hade det inte lätt! Vet inte riktigt vad som var felet för verkligen allt jag gjorde eller sa var fel. Skrek och hade sig. Nää så jag är helt slut nu.. Ska bli riktigt skönt att sova nu för imorgon ska jag springa en timme och rensa huvudet lite. Gjorde det nu eller rättare sagt försökte att göra det nu när Linda och jag var ute och gick i en timme. Du går som en jävla älg, asså! Om inte annat så var det skönt, nu är det bara lite styrka kvar sen sängen. GÖTT!
.
Annars idag har det inte hänt så mycket. Fick med mig barnen till parken en liten sväng så det var skönt. Lite frik luft och sen på kvällen så lagade jag köttfärssås till hela familjen. Det blev bra, båda tjejorna åt.
.
Var det något mer då? Stina min älskade syster! Det känns verkligen helt konstigt att inte vara med dig varje dag. Nu när det nästan gått ett år också! Tänker på dig varje dag! Tycker att du ska flytta hit och skaffa dig en eller två rika Amerikanare:) Fast detta tycker nog inte mormor eller farmor :) haha..
.
Puss o kramar i massor eran Malin
.
Ps, och bara för att vi ska till vegas och vara snygga har jag fått världens största horn i pannan! Jag tror ärligt talat att jag kommer bli en enhörning! Det tror Linda med... Inte okej! Så har du något tips hur jag ska få bort den, ska jag ta en såg och såga bort den? Det skulle seriöst funka, men då får jag ju ett fett sår ist. AJA, GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Du har så rätt vi vill väl ha er på avstånd så vi kan nå er. Men å andra sidan är det ju kul att Ni kan se er om i världen. Här hemma har vi haft en riktig sommar med sol och värme men nu har det varit lite regn och svalare väder ett par dar.

Många kramar från mormor och morfar.

2010-07-28 @ 09:04:43
Postat av: Lillasyster

Haha så är det väl alltid dessa himla horn. men pova med handsprit, det har jag hört ska vara bra :)?! tror norbergskan sa det på studenten?

Har precis vart ute och sprungit skit segt gick det. usch nej nu ska jag klippa gräset. PUSS

2010-07-28 @ 14:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0