Detta var helt klart dagens höjdpunkt...12/7

Kom nyss hem från Candlelight YogaStudio Seaside. Och som jag alltid brukar säga, det var helt underbart... Vi gick igenom allt jättebra och körde lite massage, avslappning och rullade in våra västa tankar i en matta och kastade iväg den. (Asså, vi bara fick tänka om ni förstår vad jag menar) Jag blev så avslappnad att jag började att skaka och i slutet så fick vi en typ ärtpåse på pannan och ögonen.. Sen duschade hon oss med något.. Aaa, som ni kanske hör så hade jag den bästa timmen på hela dan (Ni vet det är ju måndag) haha..
.
Annars då, dagen började med Zinc men jag hade redan ätit frukost så jag drack två stora muggar med is kaffe ist. Och sen var jag i full gång kan ja lova så vi gick till parken och lekte en bara stund innan vi gick hem för lite lunch som idag blev en sallad med melon i, gött!
.
.
Sen idag på eftermiddagen så var det tänkt att vi skulle ha åkt hem till Lindas familj och badat lite men eftersom flickorna mina vägrade att plocka upp alla leksaker som de dragit ut över hela huset blev det inget bad. De vart ju mindre glada på mig men de tinade ganska snabbt och insåg att de faktiskt behövde städa upp konstigt nog... Men det tog ett tag så jag började leka att de tävlade om vem som kunde bära in mäst saker i deras rum och jag var en typ sportkomentator. haha.. De tyckte att det var jättekul så det lekte vi typ i nästan 2 timmar :) haha. Fiffigt va?
.
.
Nää, nu så ska jag göra några styrkeövningar, bosta tänderna och ställa klockan på 6!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0