Ortopeden imorgon...29/7

Snyft snyft, imorgon flyger mina flickor Ella och Tessa till Sverige och de blir borta i 2 veckor! Buuhuu! Det ska väl bli skönt med lite semester men jag kommer att sakna dem så. Och ni ska bara veta va de längtat efter att få flyga till sverige. Melissa frågade idag Ella vad var det första hon skulle äta när hon kom till Sverige. Hon svarar då, godis, grillchips... Då frågar Melissa, ska du inte äta något nyttigt? Joo, säger Ella då... POTATIS! Haha, hon är då för go.
.
Så imorgon börjar min dag klockan 8 men att försöka underhålla flickorna så att mor och far deras kan koncentrera sig på packadet. Sen så åker de klockan 12 till flygplatsen. Och innan de åker ska jag försöka att hinna till en ortoped.. Ja suck suck suck.. Har en knöl på handen som gör så ont kan inte bära tunga saker och inatt så var jag vaken mellan 12 och 5 för att det gjorde så ont. Hoppas de hittar nå fel då, för annars blir jag ding. Får se hur det känns imorgon, hoppas att det är helt bra imorgon så att jag kan träna! Men peppar peppar ta i trä så tror ja väl inte de.. Är det någon som vill byta liv med mig? Herregud! JAG FORTSÄTTER ATT FÖRVÅNA...(Tror att jag ska starta en blogg där jag kan skriva om alla fel jag har.. någon som har ett bra förslag på namn? kanske hyprokondrien.blogg.se)
.
Så mitt liv får ju som en dans på rosor eller hur? Det ska då alltid vara nått!
.
Dessa bilder muntar då upp mig lite : )
.
.
.
.
Nu ska jag snart sova, men först skriva lite mail till en kille med gäst lista i handen :)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: jennie

Är du inte avensjuk på att dom får åka till svergie i två veckor?? XP Den sista bilden såg väldigt härlig ut tycker jag XP

2010-07-30 @ 07:52:15
Postat av: mamma

Hade inte du kunnat gömma dej i en resväska och följt med??

Skulle ha varit trevligt.

Men å andra sidan kan du ju se dej om lite nu när du har semester.

Massor me kramizar

2010-07-30 @ 10:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0