Sötnosen har talat...

Igår så säger supercoola och smarta Ella när vi går hem från beachen;
.
Varför är det så många bilar som ska ner till stranden? Vet dom inte att det är kallt i vattnet!
.
Haha, så himla sött... Måste försöka komma ihåg allt de säger men det är inte så lätt. Annars då, joo livet går bra.. Har ju börjat att träna nu, det går faktiskt riktigt bra.. (peppar peppar ta i trä) Ska faktiskt alldeles strax ut och springa! Och sen ska jag till studion och köra ett ben styrke pass. Och joo appropå träning, har nu provat på Ballet och det är serriöst den bästa träning genom alla kattegorier. Helt galet jobbigt, man tränar de muskler man inte trodde fanns så på dessa pass är det jag som är otränad. haha..
.
Och idag då, så himla surt.. Börjar klockan 1 halv 2 så man kunde ju ha sovit en stund men jag vaknar pigg och kry klcokan 7. Tror dock att det har att göra med att jag gått upp klockan 6 hela veckan.
.
Nää nu ska skona på! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0