Sushi galen...10/7

Nyss hem kommen från sushi så jag är supermätt, något nytt? Men vet ni, vågen går åt rätt håll det ni!
Idag så började vi morgonen med yoga 07:00!! En lördagmorgon.. jaa ja vet det är galat... men det var skönt att bli lite flexibel... Sen före lunch åkte vi till Huntigton beach på massage, SUPERSKÖTN OCH SUPERBILLIGT för en hel timme, 25 dollar + tipp! Det ni!
.
I huntington hittade jag även den där koftan jag alltid velat ha.. Men jag köpte den inte : ( ska ju åka till LAS VEGAS den 31 Augusti, det ni! Och vi ska troligtvis på på Hardrock, fancy!
.
Nää, nu ska jag och Linda ut på byn och träffa rika söta Amerikanare som för hoppningsvis kan köpa era flygbiljetter hit i framtiden. Haha : ) För ni vill väll komma hiT? Haha..
.
.
Puss o kram
"Jag är ju så där rolig ni vet?"
.
Vill även lägga till ett stort grattis till Lovisa Hjalmarsson som idag gjorde mig väldigt taggad! Grattis till ditt fina Senior SM guld, är så stolt!

Kommentarer
Postat av: lucke

tjenare, händer idag då? :)

2010-07-11 @ 06:25:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Hej! Hittade ni några söta amerikanare?

Vi hade super varmt igår 35 grader, som tur var kom det en liten åskskur i natt och lättade på trycket. Är helt blå himmel idag så det blir säkert lika varmt idag. Jag har beställt världens snyggaste handväska, skype på måndag? Kram

2010-07-11 @ 07:52:58
Postat av: Lillasyster

Klart att jag vill komma dit igen. Hoppas att du hittade någon nu då? för nu ser jag fram emot en biljett. KRAMAr

2010-07-12 @ 01:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0