Snobb-posen...16/7

Hiss eller diss? Joo du den där så kallade "rock konserten" var ju inget vidare men vad kan man förvänta sig när det är ett LCC möte??!! Den så kallade konserten var ett jäng med medelåldersgubbar i Americanska skjortor som sjöng lite gammla godinar. Så helt dumt var det inte, hade ju bara hoppats på att det skulle vara några i vår ålder. Haha.
.
Så jag och Linda drog ganska snabbt vidare till CDM (corona del mar) och köpte en kaffe och nu sitter vi och bloggar och snackar... Tror jag gjorde bort mig igår till gitarr killen skrev dryga sms.. Ååå, va dumt! Men men så är det väl... Väntar på att han ska höra av sig nu! Men man vet ju hur rock stjärnor kan vara? :) Eller det är svårt man smälter när man hör honom sjunga.. Ååå arg på mig själv!
.
- Nästa gång vi går ut Linda, tänker jag inte ta med mig min mobil. Skriver upp ditt nummer på armen.
- Jaa, jag med!
- Så får man lånda andras mobiler och ringa varandra..
-  Jaa! Guu va smart.
- Mm eller hur?.............MEN DE GÅR JU INTE! Ingen av oss har ju sin mobil med sig juu! HAHAHAHA
.

.

.

Kajsa och Ella + Linda på ett hörn.
.
Idag var jag och flickorna även på bibloteket för att det var en mimare (ni vet en sådan som är vit i ansiktet och är klädd i vitt/svart. Säger inget utan bara gör rörelser) Han var jättebra, Tessa grät i början eftersom han sa inget men sen när han började prata så tinade hon lite. Han var tydligen jättekänd, kom nyss från inspelningen av transformers 3. Coolt va? Han lärde oss också lite mimik? aja, han lärde oss snobb posen! haha.. Då pekade han näsan i vädert och sa ; Corona del mar! Haha, så himla klockrent för det är verkligen så här.
.
Benträningen gick jättebra idag, jobbig som tusan vet ej hur jag ska kunna gå imorgon då jag och Linda ska köra yoga och åka till Redondo Beach och även Manhattan beach för att kolla lite. Och ifrån Redondo spelas det in en massa från tv serien OC. Så det ska bli kul! Bilder kommer imorgon.
.
Puss o kram
Nu ska vi boka Hard rock inför VEGAS BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0