Sim sim...26/7

Som sagt då har hela måndagen gått igen då, sinnes. Fast denna dag var oerhört seg, flickorna var sjuka så vi har varit hemma typ hela dan. Vilket kan väl vara skönt ibland men idag så var det så ingen hitt när de var sjuka. Allt blir ju lixom lite jobbigare och förstorsas typ 10 gånger. Men så är det n'r man är sjuk, tycker ändå de är duktiga som orkar leka och så.. Jag själv skulle väl bara lilla på soffan/sängen och ta igen mig.
.
Så som sagt det finns inte så mycket att säga....Varför går vågen åt fel håll, varför vill den inte vara lite snäll?
.
Just nu ligger jag faktiskt i min säng och vilar innan det strax blir middag, grillade räkor, pilgrimsmuslor och grillad majs med sallad. Mums! Det ska bli gott. Och lite senare ikväll blir det yoga. Ska faktiskt strax lägga mig på golvet och köra lite magövingar... Har ju bara några dagar på mig att trimma inför Vegas.. Appropå det, sprang en timme idag.. Gick jättebra! Det var faktiskt riktigt kul och spec nu när man har en sådan där garmin klocka :) Så imorgon smäller det igen:) haha.
.
Helgen då, fredagskvällen satt jag barnvakt åt 4 tjejor (mina och de två som jag brukar jobba åt) Det var mycket att göra kan jag tala om... De blev helt hyper för att de hade så kul. Men sen att försöka få de alla att sova var ju en annan femma som jag inte kommer att berätta om. Jag överlevde iaf:) haha... Så därför jag inte bloggade fredag kväll.
.
Lördag morgon så skulle vi ha gjort hot yoga men eftersom jag var helt slut så tyckte jag att det fick duga med löpning denna lördag så jag och Linda sprang ca 45 minuter vid 10 tiden ist. Skönt med lite sovmorgon. Sen gjorde vi frulle som bestod av omelett och smoothie + en kopp kaffe. Riktigt gött och sedan la vi oss på solstolarna för att jäsa. Försökte även ta lite hopp-bilder men det är inte det enklaste.
.
.
.
.
På lördagen hade vi även besök av den Svenska Au pair killen. Vi badade och grillade och hade det trevligt. Jag gjorde faktiskt en grymkyckling denna gång och grönsakerna var inte heller så tokiga.
.
.
Ser lite taffligt ut men jag blev supermätt! Jag lovar stina!
.
Älskade Söndag då. Då träffade vi nannyn till de barnen som jag brukar ta hand om ibland. Vi åkte till South coast plaza för att shoppa och jag hittade mitt nästa väskköp.. IN LÖÖÖVE! Iaf, det var riktigt trevligt hon är en riktig solståle.. Hon hade med sin en påse med en massa gammla tidingar till mig som jag kan läsa. Gullit va? Haha, joo jag hade 20% off på Abercrombie & fitch så jag var ju bara tvungen att kika där inne. Och jag har alltid tittat in just den där kille som jobba där inne.. VEKLIGEN JÄTTESÖT (bara namnet på affären säger ju en heö del) Iaf och idag så stod han i kassan så när jag stor där i kön och han såg mig började han jobba snabbt för att han skulle hinna få ta hand om mig om man säger så. Han log så dant och var supertrevlig, som vanligt... Brukar nämligen småprata lite med honom när jag väl är där. Han sa åt mig att kolla efter honom på facebook.. Och då kan ni ju bara tänka er hur nervös jag blev?!!! Så jag glömde att fråga efter hans namn!! ÄRTHJÄRNA! Nästa gång...
.
.
Efter shoppingen så åkte vi till en jättemysig resturang som var helt galet fin. Nannyn som vi umgicks med, hennes pojkvänn jobbar där så vi fick gå före alla anrda när det gällde att hitta bord (super crowed) sen kom alla fram och hälsade på oss så det kändes som att jag och Linda var värsta kändisarna. haha. de kom och pussade oss på våra kinder och bjöd oss på en massa. Jaa, kul hade vi.. Nästan en av de bätte Söndagara här :)
.
Vet du Malin, alla tjejer har killar fast vissa (så tittar Ella på mig) tjejer har ingen kille! haha..
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha säkert att du blev mätt, och ja mådå säga att gud vilken ärthjärna du är ;) Kul du verkar ha. men jag tror ändå att vi skulle ha det roligare om du kom hem!! Idag när jag vaknade så sa jag till mamma att snart har det gått ett helt år sen malin åkte, och jag har bara sett henne 2 ynka gånger, och så kom tårarna. Förstår du hur mycket jag saknardig?! PUSS

2010-07-27 @ 21:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0