Bilder Från 4th July...6/7

Vilket träningspass, herre gud asså. Jag var nyss ute på middag med vår boot camps tränare för att det var hans födelsedag så vi alla tappra (eller jag var det en gång i tiden) träffades för lite mexicansk mat. Och precis innan denna middag gjorde jag ett galet pass.. Asså, fatta mig inte fel men om jag hade varit i form hade det kanske inte varit en sådan bigg deal men nu asså. Jag höll på att spy på sista intervallen! Körde backintervaller med yoga studion. Herregud! Sen till middagen och alla undrade varför jag var så trött och det vet nog vi alla varför :) haha..
.
Idag så jobbade jag bara till klockan 3 eftersom jag skulle till skolan och registrera mig inför några klasser. Det gick bra men nu hoppas vi bara att jag får höjja min engelska klass några steg. Måste gå till en ESL (det kallas så om du har engelskan som ditt andra språk) vägledare som kan avgöra hur duktig på engelska. Så det ska jag ringa om imorgon ska även boka tid för att förnya mitt pass.
.
Annars idag så har vi (flickorna och jag) inte gjort så mycket. Det har typ regnat ute idag hela förmiddagen så vi var inne hela tiden tills vi mötte Melissa nere på Zinc så klart :) haha..
.
" Har jag party runt mina ögon?"
" Öj, av att se alla dessa killar gör att det blir party i mina byxor" haha
.
Som sagt jag och Linda hade förövrigt en fantastisk helg. Nu ska jag lägga in bilder!
.
.
Det ser ut som att jag inte har någon bikini på mig men den är orange så det syns inte på denna bild!
.

.
YEEEHHAA! Happy happy happy 4th of July.
.
.

.
Detta var absoult det viktigaste under kvällen herregud! Annars hade vi inte någon cykel kvar.
.

.
Vänta nu Linda, va sa du...
.

.
MEEEEN! Flytta på dig dååå!
.
.
Vaddå? Va menar du! Dit eller dit? (Miss Amerika och Mr Sverige diskuterar)
.
.
Öj, du tappade din sko!!!???!
.
.
.
Så nu har ni fått lite bilder, host.. Ja jag vet.. de är tagna under två tillfällen. På prien är det jag som har kameran och de andra Lidna. Haha.. Vi hade så kul och fullt upp att vi helt enkelt glömde av att ta kort. Lite trökigt men vi hade så jävla kul!
.
God natt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: 24:an

HUr går det med ryggen förresten? Har det blivit bättre? Mamma sa något om hostan har den inte gett sig? Det har den inte hos mig heller, jag blir nog galen snart. Jag körde iaf mitt första mtb pass igår och fy tusan va kul det var :) Hoppas vi kan prata snart! Vi saknar dig här hemma. Tusen kramar och pussar

2010-07-07 @ 09:50:40
Postat av: farmor farfar

Tack för fina foton du får då vara med på mycket kul.Vi har det varmt och skönt.Sköt om dig .KramarAdam hälsar.

2010-07-07 @ 17:19:19
Postat av: Linda

va kul =) att de kom ett samtal =)

2010-07-07 @ 18:25:57
URL: http://lindises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0