Min tredje jordbävning... 7/7

Vad ska man skriva här då? Svaret då, ingen aning riktigt... Tränade igår och det fick mig idag att känna av en lite klump i hallsen... Peppar peppar ta i trä! Så har nyss varit och shoppart Kiwi, Appelsinjuice, någon antioxidants tee, piller och hallstabletter. Så nu ska det nog gå bra hoppas vi på!
.
Annars idag då, köre ett lätt yoga pass.. Så himla skönt. Har saknar det med och min yoga tränare har saknat mig med. Och just nu sitter jag här med Linda och pratar.. Och med flickorna har allt funkat bra. Kunde iaf gå en sväng till parken vilket var bra för dem som sprang runt men jag frös, fick ta min dunväst idag... Vart har vår sommar tagit vägen montro? Trött blir man iaf.
.
Imorgon så händer det inte så mycket faktiskt.. Ska ut och gå med Linda imorgon bitti hon vill att jag ska få med henne ut och träna.. Fast jag behöver ju också det :) haha.. Sen så vet jag inte riktigt vad som händer. Det är ju torsdag och då har vi inte så mycket att göra.
.
Ååå, vet ni mer då? Den söta musikkillen ringde mig fast jag svarade inte haha... Och inte ringde jag upp heller, för det är JAG som har makten :) Om ni fattar vad jag menar. Nä, gud måste bädda sängen, har tvättat påslakan idag. Usch, det gillar jag inte att göra och spec inte då man vill krypa ner i sängen och inser att lakanet är borta! Eller vad tycker ni?
.
.
.
.
.
Laddade upp lite bilder från djurshowen, så söta.. Tessa ser lite rädd ut :) haha, Jo föresten idag var det också en till jordbävning, så nu har jag varit med om 3 st... OCh denna var 5,9 på ritcherskalan. DET NI!
Nää, som sagt i med nya lakan!
.
Gillar singelivet med Linda :)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: farmor farfar

Hej Malin vilken kul helj du haft och dina söta flickor men bilder med ormar tycker inte jag om .Och en jordbävning till fy.Sköt om dig och Linda.Kramar från oss och Adam.

2010-07-08 @ 21:31:25
Postat av: Storasyster

Hej, Du kan hälsa flickorna att jag tycker att dom där spökena såg ut att vara lite farliga, dom har väl inte ätit upp Ella och Tessa?

Vi har besök av Neils mamma nu, tror att vi ska åka och bada i eftermiddag. Kram

2010-07-09 @ 08:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0