Vad händer? 30/6

Har ni glömt av lilla mig på andra sidan jordklotet och min superbraiga blogg.. haha.. Vad hände? Ni försvinner hela tiden ju.. Blir ju ledsen i ögat.
.
Idag så har vi var i parken och lekt med deras kompisar så jag och deras kompis får ju inte så mycket gjort eller rättare sagt en lugn stund :) Men de kan man väl behöva iblad.
.
Nää jag vet inte vad jag ska skriva nu har helt tappat det, kan ni inte säga något ni vill veta? Något ni undrar över?
.
Iaf, på fredag så ska vi pimpa våra cyklar till 4-th july. Då det är nationaldag här, det ska tydligen bli craaaazzzyy! Hoppas att det blir kul, vi ska börja dan hemma hos Linda med champagne frukost, det ni! Sen ska det bli åka av. Så på fredag ska vi åka till target och köpa flaggor och glitter... Pimp my ride!
.
Nää som sagt kom upp med lite förslag, blogg torka!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jag och Nelson har haft lite tekniskaproblem, internet och telefon slutade att fungera i tisdags men nu är vi tillbaka online. Kul att du får vara med och fira 4th July, du måste verkligen berätta om det sen. Blir nog inget skypade i dag heller då vi ska grilla med Marie och Judith, men imorgon kommer vi att finnas på plats om tekniken fungerar. kram

2010-07-01 @ 13:10:17
Postat av: Storasyster

Jag och Nelson har haft lite tekniskaproblem, internet och telefon slutade att fungera i tisdags men nu är vi tillbaka online. Kul att du får vara med och fira 4th July, du måste verkligen berätta om det sen. Blir nog inget skypade i dag heller då vi ska grilla med Marie och Judith, men imorgon kommer vi att finnas på plats om tekniken fungerar. kram

2010-07-01 @ 13:10:57
Postat av: farmor o farfar

Vi har inte glömt dig,du får vara med om myckat kul du här händer det inte mycket.Vi hade en myckrt fin midsommar,och så har vi haft fint väder i några dagar från sett lite regn igår.Du blir någ piggaer när du slutar din med.kur.Kramar från oss.

2010-07-01 @ 15:22:00
Postat av: Mormor och morfar

Vi har inte glömt dig tänker varje dag på dig.Vi skall ha sillfest i morgon med några orienterare då vi äter glödstekt sill och så har vi tipspromenad ,varpkastning och pilkastning.

Hoppas du får kul på den där nationaldagen.du berättar väl. Mamma, Stina och Matilda har varit här.Många kramar från oss och ha det bra.

2010-07-01 @ 16:38:34
Postat av: Tilda

Malin, vi kommer alltid läsa din blogg... :) När du har blvit frisk kan du berätta om din träning och du kna berätta om hur det ser ut där om du besöker någon ny plats. Jag har i alla fall blivit kär i dalarna, LOVE IT! Hehe, vi hörs någon dag gumman, Puss

2010-07-01 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0