Vi ökar färgen ytterligare...14/7

Undra hur man kommer att sova idag då? Ryggen har nämligen krympt i storlek nu så det stramar lite där bak (för mycket sol) Fatta mig inte fel men jag anväder faktiskt solkyddsfaktor! Men men, solen är stark nu... Hela 32 grader här vid havet.. Hur är det då typ 30 in i landet?!! Usch, ska inte klaga. Och just nu är det 24 grader ute klockan är 10 på kvällen. ÄNTLIGEN HAR SOMMAREN KOMMIT PÅ RIKTIGT!
.
Idag då, på förmiddagen var det beach-häng med barnen och Lindas familj. Trevligt och varmt... Haha, joo just de innan Linda och C.O kom så stod jag i vattenbrynet med flickorna och plaskade lite då det sprang för bi ett helt stort gäng med livvakter. (Äldre och små barn som bara har livvakts läger typ) Iaf, då är det iaf en söt kille i min ålder som kikar på mig samtidigt som han springer och haha vet ni var han gör då... Springer in i en liten kille! haha.. Snacka om pinsamt! Nää just de inget är pinsamt men för honom kanske!
.
Och nu på kvällen har jag kört yoga.. Det gick bra! Det var samma klass som i måndags. Jätteskönt och nu ska jag sova! Bilder kommer imorgon!
.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0