Yoga-moster...28/7

Idag då?! Jag sprang en timme i morse, kom ca 11 km.. Tyckte att det gick jättebra, känns skönt att vara igång nu! Och kom nyss tillbaka från Yogan, vara bara tvungen att svänga förbi Albertsson och köpa lite ägg. Frukost är det ju bästa som finns! Eller vad tycker ni?
.
Annars då, var till Ellas skola på playdate med alla hennes nya klasskamrater och hon kände typ alla i hennes klass. Kul! Och hennes lärare var jättemysig! Och imorgon ska vi på en till playdate, då med Tessas klass. Det blir kul men det är klockan 9 så det blir lite stressigt på morgonen men det ska vi nog hinna. Först lite yoga och sen är man på topp.
.
Lagade även idag middag till min kära familj. Det blev Grekist, börjar bli en riktig hajjare på Tatziki. Det ni! Mitt lilla trick är att ha i lite rivet citronskal. Mums! Och det västa med denna dag var att jag typ ätit hela dagen men det har nog att göra med min löpning.
.
Nähä, detta håller ju inte så jag säger väl TJAAAA!
.
.
Börjar jag inte att bli ett litet yoga monster? :) Kan typ stå så här i 1 minut utan att ramla med stängda ögon.
.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0