Andra jordbävningen...17/6

Vilken dag, härlig och underbar... Dock glömde jag smörja in mig med solskyddsfaktor så när jag tar av mig mitt linne ser det ut som att jag fortfarande har det på. Haha. Men men, är huvudet dumt får korppen lida.
.
Idag på förmiddagen så lekte Ella och Tessa i sin lilla pool i säkert 2 timmar och jag bara satt där. Önskade jag kunde vara med och leka i poolen eftersom det var så varm och skönt men det hade väl inte sett så bra ut. Så jag fick nöja mig med att titta på.
.
.
Joo, just det. Glömde att berätta för er att jag var med om en till jordbävning i Måndags kväll. (Det märks att man är tillbaka till Californinen, haha) Låg i Lindas säng och pratade med henne då sängen började att skaka och där efter hörde vi dörrarna skallra. Det är lite coolt att vara med om det men i själva centrum där jordbävningen startar skulle jag eller hoppas jag att aldrig befinner mig någongång. Den var faktiskt 5,6 på ritcherskalan!
'.
Jag har också jobbat kväll idag efter som Melissa och Cristian skulle gå ut och kika på basket. Lakers mot hmm måste kolla upp det, joo Boston. De hade spelat 6 matcher och idag var det den avgörande, den 7 matchen. Och självklart vann Lakers. :)
.
Ikväll ska jag sova i mitt rum igen, i min säng... Kommer nog kännas lite konstigt men det blir nog bra. Det var faktiskt lite mysigt att sova i tjejornas rum. De tyckte iaf att det var super coolt, som också har blivit Ellas nya favorit ord. Allt är coolt!
.
.
God natt! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Skulle va kul om det blev lite sommar här oxå, vi hade lite sommar igår men idag 10 grader och regn, man måste ha hela garderoben med sej när man jobbar dygn för att inte frysa ihjäl nar man ska cykla hem på morron.Hoppas att du mår bättre men ta det försiktigt med träningen tills du är klar med medicinen. Ha det så coolt i värmen.

2010-06-18 @ 10:51:55
Postat av: Lillasyster

Tjenare:) Du får nog ta och komma hem därifrån, farligt med jordbävningar vettu. Jobbar i korren idag, och vädret är jätte konstigt. Men som vanligt när man befinner sig i sverige. Hälsa flickorna från mig! kramar

2010-06-18 @ 13:27:09
Postat av: Storasyster

Jag tycker att du kan ta och hoppa i med flickorna i poolen, de skulle säkert tycka att det var superkul. Jag badade med barnen i barnpoolen när jag var aupair (eller nanny som det heter in the US). Ser ut som om ni har riktigt skoj på bilden. Kram

2010-06-18 @ 16:05:12
Postat av: Tilda

Jag säger som Ella coolt, med jordbävningen så länge du håller dig ifrån centrum! Hoppas du blir frisk snart! Va rädd om dig min vän, många kramar! <3

2010-06-18 @ 21:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0