Can´t wait...2/5

Håret blev bra, tror jag :)

Idag har jag och c.o varit hem till moster och fikat. Gött! Fika är så himla Svenskt :) Linda du har nog rätt, jag blir nog en liten tjockis nu när jag är hemma. haha.. Iaf där var också Marie (mina kusiners faster) och hennes son Jonathan.. Så söt var han  : ) Och inte ville han dela med sig av vår kusin Linda, haha. Han kunde inte riktigt förstå att hon också var min kusin. haha. Så när jag kramade henne fick jag en blick som kunde ha dödat.. :) haha.. Söt kille! Alla har växt så mcket nu när jag varit borta.

Oj vet ni vad jag och min kära storasyster har gjort idag? Vi har städat en, EN vind som var full med massa gammalt skit.... En del saker var väl okej men asså shit varöfr spar man kläder men hål i? Jag sa att vi skulle starta ett eget företag. Det skulle nog vara uppskattat, kunderna sätter sig skönt med en kopp kaffe och bara tittar på. De kan väl få säga till om något.

Haha, joo uppe på vinden hittade jag två prillans nya kartor över Sverige och Dalarnas län. Pappa vart helt extas, "Två, kartor på en vecka. Rema rama julafton." haha, fast den första fick han av stystembolaget eftersom de bygger om så den är inte i sånt bra skick å nu hade han tur. Ni fårstår min pappa tar det han får och om han inte får det så tjatar han det till sig. En riktigt skrotnisse!

Och imorgn ska jag till Motala, gud det ska bli så kul. Har verkligen saknat den staden. Träffa alla kompisar igen och bara vara. Kul, sen är det ju också studenten. Syster yster tar ju studenten vet ni! Spännande... Fast mest kul för då är hela tjocka släckten samlad...

Nää nu ska jag nog duscha, Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0