Det är mycket just nu, nästan lite för mycket...28/6

Har så mycket att göra så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Blir bara ding... Oroar mig för nästa vecka så... Hemskt.. Nää, blir bara mer och mer knäpp av detta. Vad har jag egentligen gett mig in på? Allt med denna skola tar nog snart kål på mig. Vill inte mer! Kan inte bara jag lägga ner detta...
.
Usch, måste sova nu... Ska ringa CSN imorgon klockan halv 6 lär jag gå upp eftersom de bestämt sig för att stänga tidigare.. Blää för dem men men.. Vi hörs då!
.
Detta var ju jättekul för er att läsa. Ni fattar nog precis vad jag snackar om...
.
Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du får inte ge upp nu när du kommit så här långt!! Kram

2010-06-29 @ 07:18:46
Postat av: Moster

Ge inte upp ,det ådnar sig ska du se.

Jag längtar till semestern ,extra mycket för det är superfint väder i dag ,inge kul att va inne i ett varmt kök då.

Kram Moster

2010-06-29 @ 13:29:00
Postat av: Lillasyster

malin du klarar det och det vet du! Jag har å väldigt mycket att göra nu men det ska jag fixa!

Har städat idag ska du veta! och bra blev det å.

PUSS

2010-06-29 @ 22:56:14
Postat av: Askagnete

Merci for all the wonderful writings

2012-07-04 @ 14:15:18
URL: http://askagnete.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0