Gla midsommar...25/6

.
Glad midsommar på er alla, hoppas ni fick en trevlig dag med blommor i ert nytvättade hår. Hoppas att vi inte gick alltför långt in i dimman.
.
Idag så har jag varit fruktansvärt trött, helt galet. Men sova får jag göra sen för min midsommar afton har precis börjat :) haha.. Pigg som en mört! Linda kommer snart hit och ska Leka med mig, vi ska sedan plocka 7 blommor fast här finns det ingen äng så vi får väl gå gatan upp och ner och plocka vad som finns i rabatterna, haha.. Skämt o sidan.
.
Idag var jag också till doktorn, det gick bra. Ska inte äta min medecin mer :) Yeeeesss!! Så snart börjar vi närma oss en före och efterbild. :) Gud törs jag verkligen lägga ut en sådan bild??!! Men iaf, vi ska köra laser på mig i November så det är ju ett tag till men det känns bra. Cristan skämtade med mig idag och sa att jag var ett hopplöst fall när det gällde att få min hy bättre. Haha, nej dask dask på honom. Jag blir ju skitsnygg nu ju. haha.
.
Joo, sen mormor... Jag ska verkligen inte på honoms avslutningsfest, tycker inte heller att han ser så trevlig ut:) haha.. Om ni fattar vad jag menar..
.
Nää, här kan jag inte sitta och sova.. Måste ut och dansa bland alla stänger.
Glad midsommar!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Hoppas att du fick en bra midsommarafton. Vi hade sol på dagen men på kvällen kom regnet så vi fick hålla oss under tak men det gick ju bra.Ha det bra och var rädd om dig.Många kramar från oss.

2010-06-26 @ 10:50:30
Postat av: Farmor o farfar

Hppas du har en bra midsommar och tack för fin persent.Torsdag 24 de fm. kom mamma Fredrik o Stina med blommor tårta ,18.30 kom Fredrik o Annelie och hämta oss hem till er sedan Atena msd mamma pappa Stina F o A o Adam på god mat.Midsommaraton em kom Marita Eas med en fin grill och god grillmat.Hoppas du har det bra.Midsommar kramar.

2010-06-26 @ 20:51:19
Postat av: Storasyster

Nu har Nelson och jag kommit till rätta igen... efter en långhelg på Irlands västkust. Det sprang vilda får på vägarna så man fick verkligen se upp när man körde. Vad bra att du inte behöver äta någon mer medicin!! Kram

2010-06-27 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0