Grillad lax i värmen, kan det bli bättre...18/6

Denna dag som började så mulen slutade i strålade sol, ge gillar vi!
.
Idag så har vi faktiskt nästan varit ute hela dagen, jätteskönt tycker jag och framför allt tjejerna som aldrig vill gå hem :)
.
Finns ju inte så mcyket att berätta, sov ju i min säng igen och det kändes ju så där. Kunde lixom aldrig somna, låg och tänkte hela tiden så saker och ting. Men i natt ska det väl allt gå att sova, hoppas vi på.
.
Imorgon ska jag på möte med min nya LCC i Dana point, härligt härligt. Picknink på stranden och efteråt ska Linda och jag stanna kvar coh sola.. Ligger ju som sagt lite efter. haha.. Och dagen till ära ska vi avsluta med sushi i Laguna. mums!
.
Joo just de och eftersom vi är i Laguna ska jag till cykelaffären och köpa mig en pump så att jag kan börja cykal!
.
En sak till då, känner mig mycket bättre nu. Kan prata nästan normalt och kan andas genom näsan kul va?
.
Nää ska och äta nu, grillad lax...Mums!
.
Puss Puss
(gud vilket fnuttigt inlägg, haha)

Kommentarer
Postat av: Storasyster

mmmmm jag blir riktigt avis....grillad lax. Vad åt till laxen? Idag ska jag och Nelson på utflykt till Norra Luxemburg och hälsa på hos Judith. Kram

2010-06-19 @ 11:17:18
Postat av: Matilda

Vad kul Malin, nu är det bara till att tuta och köra,stenhårt. Fast glöm inte huvudet! Många pussar och kramar!

2010-06-19 @ 20:36:26
Postat av: Lillasyster

Nej va skönt i morse när jag vaknade fick inte jag luft genom näsan. Och vet du en sak? Det fattas nått i kiosken... Det känns konstigt att inte du är där.

Puss och kram

2010-06-19 @ 21:02:01
Postat av: Gaymasen

Haha, tack så mycket!



Och jag kan tro det. Jag hade härmat henne om jag var på samma fest. Hade varit sjukt kul. ;D

2010-06-20 @ 21:40:32
URL: http://gaymasen.se
Postat av: farmor farfar

Hej Malin i paradiset har du sett något av KP sessan o Daniels bröllop det var lika fint som din stora syster har du cyklat i dag?Kramr från skävi och nyp där bak.Ha det bra.

2010-06-20 @ 22:08:25
Postat av: jennie

grillad lax nu blir jag avundsjuk !!! det är så gott och så är det nyttigt :P, man blir lixom bra mätt på det :)

2010-06-21 @ 23:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0