Im in LA trick...20/6

GUD, JAG HAR SÅ MYCKET KUL ATT BERÄTTA!
.
Jag och Linda har haft så mycket kul i helgen, vi har GJORT SAKER. Fattar ni! Jag har haft den bästa helgen ever! Löövv it!! Och eftersom jag varit så upptagen och farit hit och dit, varit på konsert så orkar jag inte med att blogga idag. Och imorgon ska jag på BBQ så vi får se hur allt blir med bloggadet. Har tagit Linda på världens bästa LA tour! We hade so much fun! Kan inte vänta med att berätta allt. Kan väl avsluta med att jag fick världens och då menar jag världens skrattanfall nu innan jag skulle sova. Och ni som känner mig kan ju bara gissa hur det slutade! haha..
.
Nää, får blir imorgon! Förlåt om jag gjorde er allt för exalterade, jag hade iaf superkul! En ny start för mig och Linda.
.
.
PUSSAR O KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja, det borde vara förbjudet att börja en blogg med att säga att man har en massa att berätta och sen får man inte veta någonting.... Kul att höra att du har haft en toppen helg i alla fall. Kram

2010-06-21 @ 12:50:53
Postat av: Matilda

Vad bra att ni gjorde något Malin! Ni är trots allt i USA! :) Puss och Kram!

2010-06-21 @ 16:41:56
Postat av: jennie

Nu vart man ju nyfiken, är det här något trick för att få fler kommentarer?? :P det känns så bra när man skrattar så mycket att man får träningsvärk i magen, då känner man att man kommer att leva länge. Eftersom ett gott skratt förlänger livet XD

2010-06-21 @ 23:51:03
Postat av: Mamma

Nu vill vi allt veta mer.Här hemma tror jag att sommaren har kommit på riktigt nu och det blir semester nästa vecka och Stina är hemma kalas bra.

många kramar och va rädd om dej.

2010-06-22 @ 08:36:09
Postat av: lillasyster

Nej det här var dåligt. det var länge sen vi skypade nu. Hoppas vi kan göra det snart. PUSS

2010-06-22 @ 10:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0