June-glume...29/6

Har idag varit i skolan igen hos en studievägledare och det visar sig att det ska bli Engelska 11 timmar, matte typ 8 timmar och sen simning. Kul, hoppas på det.. Men vi får se hur allt går, kanske kommer hem ist.
.
Premiär IMORGON!! YEEEAAAH...
.
Idag har det inte hänt så mycket mer utan att jag är helt trötter. Tog flickorna till parken och de fick leka med deras kompisar och idag lika så igår så har vädret varit extremt trökit. Och det finns väl en anleding till det också, jag vet dock inte så mycket om det men denna månad kallas june-glume då det är jättemålnigt på förmiddagarna. Nästan lote kallt men senare fram på eftermiddagen (om man har ) så klanar det till sig och blir varmt och skönt. Serriöst, det var nog varit så ända sedan jag kom tillbaka hit.
.
.
Nya byxdressen, lite så där småsöt.
.
Tror att det ska ha något med havet att göra.. Målnen ligger extra lågt och det duggar men åker man innåt i landet så blir det genast varmare. Men hoppas på bättre tider nu när vi snart går in i Juli.. Sinnes! Så imorgon vill jag beställa varmt väder och sol så att vi kan gå till beachen.
.
Vad ska ni göra med eran dag då?
.
Måste bara säga att mitt samtal med CSN gjorde mig lite klokare men jag är fortfarande klyven!
.
Puss o Kram
.
Vad ska jag göra!!???!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie och jennie

Hejsan :D vi var på premieren för eclipse nu natten som var. den var as bra :D

nu ska vi ut på utflykt med mormor, morfar och stina och margareta :D

Kramar Från hela familjen Larsson :D

2010-06-30 @ 10:33:38
Postat av: Mormor och morfar

Det blir säkert bra när du kommer igång med skolan,du är ju duktig och brukar klara det mesta.Idag har vi varit på utflykt med nästan alla våra flickor det fattades ju två flickor och en pojke. Vi var till morfars hembygd Sundborn. Många kramar från oss.

2010-06-30 @ 19:30:29
Postat av: Lillasyster & Tilda

Vi var till sågmyra idag och fyndade :) Riktiga kap gjorde vi. Var du på bio? Det är tomt här hemma utan dig, nu när det är säter tri och allt. Då brukar du ju vara hemma.

Nu får du stanna där tills vi har kommit och hälsat på iaf :D vi kommer i februari :) PUSS

2010-06-30 @ 22:01:34
Postat av: Anonym

Vi var till sågmyra idag och fyndade :) Riktiga kap gjorde vi. Var du på bio? Det är tomt här hemma utan dig, nu när det är säter tri och allt. Då brukar du ju vara hemma.

Nu får du stanna där tills vi har kommit och hälsat på iaf :D vi kommer i februari :) PUSS

2010-06-30 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0