Till frisören...1/5

Nu sitter Moster och mormor vid köksbordet medans Nelson sover. Idag är vi moster och mormor på heltid för lilla Nelsons mamma har åkt till Sundsvall. Hon skulle dit på något jobb, se till så att sina ansällda sköter sina jobb. Annars får se smisk :) haha

Idag vid 10 tiden ska jag till frisören Cissi på Anneli salongen, känns bra men att jag färgrgade slingor igår känns mindre bra. Får se om hon skäller på mig! Haha, den färgen jag brukar köra med fanns inte så jag tog någon annan färg och jag är riktigt besviken tycker att det blev guldbrunt ist för blondt. Suck! Men det kanske hon kan fixa ;) haha..

Igår var vi till Kupolen en sväng och det var ju en miss, fanns ju inget där att köpa. Men det kanske var bra eller? Men jag tror nog att det beror på att vi hade cheesbolls till lunch. haha.. Vi var ju lixom inte hungriga så ja varför inte lite snack. haha... Men det gjorde oss då helt förstörda så mamma, sofia och Ulrika (min moster) orkade inte att gå på Sex in the city 2.

Igår låg vi också vid poolen och stekte lite efter att Sofia och jag städat mammas och pappas bil. Det var skönt, sen sprang jag igår också och har verkligen fått världensstörsta blåsa på foten. Aj aj. Nää, ska spela lite yatzy nu innan Nelson vaknar och det är dags att åha till frisören.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0