Tok mycket...16/6

Hur mycket snor kan man verkligen få plats med i huvudet? Även fast det rinner ur deceliter snor, ursäkta språket men men.. Så känns mitt huvud jättetjockt. Jättejobbigt, vill bli frisk nu! Har inte tid att vara sjuk nå mer är ju jämt sjuk! Men slut tjatat!
.

Nu har jag iaf kommit tillbaka, nästan iaf, i runtiner med flickorna och allt. Det känns bra. Har saknat att leka med dem och höra på deras roliga konversationer och funderingar. Måste skaffa ett litet block och en penna som jag kan bära runt på så att jag kommer ihåg allt kul de säger.. Elller varför inte en Ipone;) haha
Idag så har det varit jättefint väder, lika så igår nää va dillar jag om... Hela veckan har legat runt 26 grader. Jätteskönt... Måste ju blir lite brun eftersom alla där hemma klagade på mig " Gud va blev du är för att bo i Californien" haha, men har man 58 i fejan så har man.
.
.
.
Idag har det varit park-häng hela dagen, det var länge sen. Det var kul, skönt att vara ute när solen skiner. Lunchen hade vi på Zinc, gött. Det var också ett tag sedan men eftersom jag inte är så kry så har jag ingen aptit. Så det blev lite sallad och det var väl kanske lika bra, har ju lite att jobba på om man säger så.
.
Medans Tessa sov middag ritade Ella och jag ränsade tjejornas typ pysselhylla. Fick en hel säck men skräp. Sen så ringde Linda och frågade om vi ville mötas i vår park för att leka lite med Kajsa. Och självklart ville vi det! Där träffade jag även min triathlet kompis så vi bestämde att när jag blir frisk ska vi ut och cykla ihop. Han ska visa mig runt. Så i helgen ska jag invistera en cykelpump och extraslang + multiverktyg oj just ja däckavtagare.
.
Nää, trött är nog bara för ordet och förkylningen gör det ju inte bättre. Måste börja ta mer bilder, imorgon hoppas vi på. Det är jobbigt att släpa med sig sakerna nu när flickorna cyklar eller går. För om någon åker vagn så är det så simpelt att bara lägga det i vagnen. Kanke en axelväska skulle vara något i helgen också? En som det får plats block, kamera och plåster!
.
Nu ska jag lägga en harpan innan jag ska lägga mig, väntar på att Cristian ska få flickorna att sova eftersom jag sover i deras överslaf en natt till. Deras farmor bor ju fortfarande i mitt rum och Linda är ju inte hemma så det känns konstigt att vara hemma hos henne när hon inte är där. Jag skulle ju säkert få det men det känns bättre att vara här : )
.
.
.
.
Stina och jag förra sommaren<3
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Nu har jag också blivit förkyld, fast bara lite om man jämför med dig... Hoppas att jag är bra i morgon så att jag kan vara med på "bring your baby bootcamp". Tycker tjejerna att det är kul att du sover inne hos dom? Nu ska jag gå och väcka Nelson, dags för dagis. Kram

2010-06-17 @ 07:00:05
Postat av: farmor farfar

Hej har du fått din cykel efter som du planerar det till söndag.Krya på dig.Hälsa dina söta flickor.KRAMAR.

2010-06-17 @ 13:52:14
Postat av: bror

hejsan. vad skönt att du kommit in i rytmen igen. hoppas att datorn blev lite bättre. det var bara en i magen. ha det bra kram

2010-06-17 @ 21:53:49
Postat av: Lillasyster

Hej sötis!

Jag saknar dig här hemma. Undersökningen idag gick iaf bra bättre än förra gången. HOppas att du blir frisk snart. Krya på dig! PUSS

2010-06-17 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0